ponedjeljak, 4. veljače 2019.

EMPTY #14


Opet vas vodim kroz prazne ambalaže proizvoda koje sam još davno potrošila, a uz to ću napisati i kratke recenzije proizvoda.
Ovo će biti malo duži post, pa se udobno smjestite i uživajte u čitanju.




Rituals The Ritual of Dao gel za tuširanje mi je iznenađujuće dugo trajao, pa je tako opravdao svoju cijenu.
Dao je drevna kineska filozofija usmjerena na postizanje ravnoteže između Yina i Yanga.
 Predivan proizvod s mirisom bijelog lotusa (lotus se smatra simbolom čistoće i duhovnog rasta na Dalekom istoku) i Yi Yi Ren (redovito se koristi u kineskoj medicini zbog svojih njegujućih i ljekovitih učinaka na kožu). 
Dovoljna je mala količina gela za jedno tuširanje. Gel sa vodom daje bogatu, hidratantnu, kremastu pjenu, a miris gela prilikom tuširanja djeluje opuštajuće i umirijuće. 
Znate da volim Rituals proizvode za tuširanje koji mi tuširanje pretvaraju u pravi ritual. 
Pakiranje gela je od 500ml, a cijena mu je 99kn.

Nuxe Prodigieux Uljni gel za tuširanje je još jedan proizvod koji pruža istinski užitak tuširanja. Tekstura ovog gela je kremasta, sa sitnim zlatnim česticama. Formula je obogaćena uljem slatkog badema. Miris je predivan, sličan mirisu poznatog Nuxe Suhog ulja (cvjetovi naranče, magnolija, vanilija). Ovaj gel blago i temeljito čisti kožu tijela bez isušivanja.
Proizvod je pakiran u mekoj tubi od 200ml, a cijena mu je oko 70kn.

Yves Rocher Losion za tijelo mango-korijander ima svjež miris i laganu teksturu. Brzo se upija u kožu i pogodan je za njegu tijela tijekom toplijeg dijela godine.
Pakiranje je od 200ml, a cijena je 19,90kn.



Schwarzkopf Gliss Express Repair Conditioner je regenerator za suhu i oštećenu kosu. Odličan proizvod koji najviše volim koristiti ljeti. Dok sam na plaži više puta poprskam kosu ovim sprejem. Osim što omogućava lakše češljanje, hrani i štiti vrhove kose. Inače su mi dragi proizvodi za kosu iz ove linije, pa sam o njima već pisala OVDJE i OVDJE.
Cijena regeneratora je 30kn.


Vichy termalnu vodu koristim tijekom cijele godine, ali ipak najviše ljeti. Lijepo rashladi i osvježi lice, dok je na plaži koristim za ispiranje lica nakon svakog izlaska iz mora.

Olival Micelarna Otopina 2u1 s uljem smilja ima malo zbunjujući naziv budući da se radi o dvofaznom uljnom odstranjivaču makeupa. Više o ovom proizvodu pročitajte OVDJECijena proizvoda je 40kn.

Alpha-H Liquid Gold (recenzija) je odličan tonik za lice sa 5% glikolne kiseline. Proizvod je dosta skup i ne može se kupiti kod nas.

Dr. SCheller Pomegranate Cleansing Milk (recenzija) je hidratantno mlijeko za čišćenje normalne do suhe kože lica. Možete ga kupiti u Muller-u po cijeni od oko 50kn.

Terra Naturi Gel za čišćenje lica (recenzija) je meni jako drag i jeftin proizvod (cijena je 20kn).

L`Occitane Oil Make-Up Remover je uljni odstranjivač šminke o kojem sam vam puno govorila na Facebook-u i čiju recenziju ću uskoro napisati.



Caudalie Vine Action Serum (recenzija) je anti-age serum predivne lagane teksture koji sam koristila prošlo ljeto. Ovaj proizvod ću sigurno ponovo kupiti jer ga moja koža jako voli.

Declare Age Essential eye cream (recenzija) je odlična okoloočna krema za dame u srednjim godinama. 
Kremu sam kupila u Muller-u, a cijena joj je 264kn.

Dermalogica Age Smart Daily Superfoliant (recenzija), odličan piling koji je dovoljno blag prema koži lica da ga možete koristiti svakodnevno, a opet jako učinkovit.
Cijena ovog putnog pakiranja je 129kn.

Melvita Fleur d` Oranger je poznata cvjetna vodica koju sam koristila kao hidratantni tonik. U sastavu vodice je ekstrakt cvijeta naranče (djeluje umirujuće) i mikro hijaluronska kiselina prirodnog biljnog izvora (hidratizira kožu). Riječ je o stvarno kvalitetnom proizvodu kod kojeg odmah po nanošenju osjetite kako vam je koža meka i hidrtizirana. 
Cvjetne vodice ili hidrolati su nusprodukti destilacije biljnog materijala pri proizvodnji eteričnih ulja.
Ja sam proizvod prelila u bocu sa raspšivačem, jer mi je lakše lice pošpricati i ostaviti da se vodica upije. Znala sam je koristiti i tijekom dana, umjesto termalne vode.
Cijena proizvoda je 157kn za 200ml.

Ducray Kelulac DS kremu (recenzija) uvijek imam kući. Pomaže mi kod pojave seboreičkog dermatitisa.



Laneige Water Sleeping Mask (recenzija) je odlična korejska hidratacijska maska za lice koja se ostavlja da djeluje tijekom noći.

Lancome Energie de Vie Nuit Overnihgt Sleeping Mask (recenzija) još je jedna maska za lice koja hidratizira i regenerira kožu tijekom noći.

Nature Leiche Tagescreme Beauty Protect je dnevna krema za lice.
Nature je brend prirodne kozmetike čiji se proizvodi mogu kupiti samo u Muller-u. Brend se zasniva na visokoučinkovitim sastojcima iz alpskog područja.  
 Tekstura ove kreme je lagana i brzo se upije u kožu. Pored toga što vlaži kožu poboljšava njenu elastičnost i štiti je od utjecaja okoliša i slobodnih radikala. Sadrži kombinaciju 3 hijaluronske kiseline, vitamin C i Q10, pa tako djeluje protiv starenja kože. 
Meni se jako svidjela ova krema, odlično odgovara mješovitoj koži lica, dok mislim da bi suhoj koži bila prelagana. 
Cijena kreme je oko 100kn.



Mirati krema za ruke (recenzija) je odlična krema za ruke čija tekstura nije masna i brzo se upija u kožu.

Neutrogena Norwegian Formula je koncentrat za ruke. Vjerujem da je ova marka svima poznata jer se radi o izuzetno hranjivim proizvodima za njegu ruku. Tekstura kreme je gusta, masna i sporo se upija, pa ja ovu kremu volim koristiti tijekom noći.
Kupila sam kremu u putnom pakiranju, te se njene cijene ne sjećam.

La Roche-Posay Cicaplast Main (recenzija) je moja omiljena krema za ruke. Iako je skuplja (cijena je oko 60kn) i može se kupiti samo u ljekarni, svaka kuna se isplati. Kada je najveća bura sa ovom kremom moje ruke su sigurne od pucanja i isušivanja. 


Dove Original dezodorans je kremast, ne sadrži alkohol i obećava zaštitu od znojenja 48 sati. Radi se o anti-perspirantu kojeg mnogi ne vole, ali u toplijem dijelu godine to je jedini način da se zaštitim od neugodnih mirisa.

Octeinsept sprej je antiseptik za rane na koži i sluznici. Ne peče, nježan je prema koži i uvijek ga imam u kućnoj ljekarni. Uglavnom ga koristim kada "raskopam lice".

Ebelin odstranjivač laka za nokte sa acetonom i voćnim mirisom odličan mi je za uklanjanje tamnijih nijansi lakova za nokte.

Scholl Krema za ispucale pete K+ mi je pravo otkriće 2018. godine. Nijedna krema ne rješava taj problem brzo kao ova. Tekstura kreme je dosta rijetka što nikada ne bih očekivala od kreme kojoj je namjena nahraniti suhu kožu stopala. Krema je bez mirisa i brzo se upija u kožu. Redovitom njegom kroz tjedan dana ova krema savršeno regenerira ispucalu i suhu kožu na stopalima. 
U sastavu kreme se nalazi Active Repair K+ (klinički ispitan sastojak na bazi keratina) koji potpomaže prirodno obnavljanje kože i stvara prirodnu barijeru za brži oporavak ispucale kože.
krema se može kupiti u DM-u i Muller-u po cijeni od 60kn.


Lakove za nokte koristim samo ljeti za nokte na nogama tako da ih se većina osuši i moram ih baciti. Rijetko koji lak za nokte potrošim do kraja.
Među ovim lakovima po kvaliteti i trajnosti istakla bih Maybelline Color Show koji se osuši za 60 sekundi, a nijansa 349 je moja omiljena.


L.O.V. LashSeduction Instant Volume maskara za oči (recenzija) mi nije odgovarala isto kao ni Essence Get big! Lashes Volume Curl maskara za oči (recenzija). 

Estee Lauder Double Wear Concealer (recenzija) je dobar i skup korektor za podočnjake.

Catrice Liquid Metal long-lasting cream eyeshadow je potpuno razočaranje. Tekstura je suha, teško se blenda i uvlači se u pore kapka.

Essence Make Me brow (recenzija) gel za obrve obožavam i već sam potrošila puno pakiranja.


U ovakvom tipu posta ne nalaze se često make-up kistovi. 
Ovaj put sam bacila dva kista za sjenilo (kupljeni su na e-bay-u) koji su me dobro služili.
Također sam bacila mali ovalni list za koji ne znam čemu služi i nisam ga nikada koristila. O ovalnim kistovima sam pisala OVDJE

Trebalo mi je dugo da kupim najbolje šiljilo za olovke (Catrice šiljilo) koje mi neće lomiti vrh olovke, pa zato ovo staro ide u smeće. 

U smeće ide i četka za pranje lica koju sam kupila na nekom kineskom site-u. Ova četka je bila jako nježna prema koži lica, ali mi je trajala samo mjesec dana.


Cacharel Amor Amor in a flash (recenzija) mi je drag orijentalno-voćni parfem.

Zadig & Voltaire This is her edp (recenzija) je predivan miris koji ću sigurno ponovo kupiti.

Kraj! je li vam bilo zamorno čitati ovako dugačak post?
Jeste li koristile neki od ovih proizvoda?

4 komentara

  1. Odličan post i proizvodi.Većinu sam koristila i slažem se s recenzijama

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno i drago mi je da dijelimo mišljenje o proizvodima :)

      Izbriši
  2. Super post, gliss regenerator u spreju i ja jako volim, a kosa mi divno miriše poslije njega :)

    OdgovoriIzbriši