srijeda, 30. kolovoza 2017.

LANCOME: Energie de vie nuit overnight recovery Sleeping Mask


Redovito koristim maske za lice. Obično kombiniram maske s glinom i maske za hidrataciju.

Ovog ljeta prvi put sam se susrela sa sleeping maskom.

Što je sleeping maska?

Ako pratite i volite korejsku kozmetiku onda vam ovaj pojam sigurno nije stran. Poznato je da u korejskoj rutini njege lica postoji puno koraka njege. Međutim, najviše se polaže važnost na hidrataciju kože jer smatraju da jedino hidratizirana koža može dobro apsprbirati aktivne sastojke proizvoda koje koristimo.

 Na večer, kao posljednji korak u njezi lica par puta tjedno se stavlja sleeping maska.

Riječ je o maski koja se ostavi na licu tijekom cijele noći i ispere se ujutro.


 Dok mi spavamo, naša koža se puno brže regenerira i hidratizira. 




Lancome Energie de vie nuit overnight recovery Sleeping masku sam dobila u putnom pakiranju prilikom jedne veće kupnje u Muller-u. Ovo pakiranje sadrži 15ml proizvoda koji je meni potrajao više od mjesec dana. 



Putno pakiranje ove maske dolazi (kao i full size pakiranje) u plastičnoj, zelenoj posudi sa srebrenim čepom na kojem je otisnut logo brenda.

Tekstura maske je gelasta, lagana i nije ljepljiva na licu.

Miris je predivan, ne bih se bunila da imam ovakav parfem! Miriše osvježavajuće i cvjetno.

 Iako dosta jak, nakon par minuta miris se više ne osjeti.

Proizvođač navodi kako se „maska prilikom mazanja po licu pretvara u vodene kapljice i smanjuje temperaturu kože za 1,8ºC donoseći dubinsko osvježenje.“

 Ne znam ovo vezano za temperaturu, ali je istina da mazanjem tekstura maske postaje vodenasta i brzo se upija u kožu.



Energie de vie nuit overnight recovery Sleeping masku sam koristila navečer nakon što bih lice očistila i poprskala Cosmel tonikom (recenzija). Po pravilu korejske njege lica preskočila sam esenciju i serum, ali nisam htjela tijekom ljeta lice opterećivati sa puno proizvoda. Maska mi je na ovaj način pružala odličnu hidratizaciju i u potpunosti zamijenila noćnu kremu.

Kada masku stavim na lice nisam osjećala nikakvu težinu kao kada koristim druge maske za hidrataciju. Zbog lagane teksture imam osjećaj da se proizvod „utopio“ u moju kožu.

Također sam osjetila da mi je dovoljno koristiti masku dva puta tjedno za optimalan učinak.

Mislim da bi je osobe sa suhom kožom lica mogle stavljati i češće.

Ujutro nakon umivanja sam na licu primijetila pozitivne promjene. Maksa ne samo da je hidratizirala nego je mom licu podarila sjajniji i zdraviji ten, koža je glatka, punija i svježija.
Energie de vie nuit overnight recovery Sleeping maska može se koristiti i na način da deblji sloj maske ostavite na licu svega 10-tak minuta, a nakon toga je isperete vodom. Na licu se primijeti instant efekt svježeg i sjajnog tena. 



Sastav:
Free of Parabens, Sulfates, and Phthalates
INGREDIENTS AQUA / WATER GLYCERIN DIMETHICONE PROPANEDIOL DIMETHICONE/PEG-10/15 CROSSPOLYMER TOCOPHEROL ALCOHOL LYCIUM BARBARUM FRUIT EXTRACT LACTIC ACID SODIUM CHLORIDE SODIUM CITRATE SODIUM BENZOATE PHENOXYETHANOL PEG-10 DIMETHICONE POLYMETHYLSILSESQUIOXANE CHLORPHENESIN MELISSA OFFICINALIS LEAF OIL TAMARINDUS INDICA SEED GUM LIMONENE PENTYLENE GLYCOL GENTIANA LUTEA ROOT EXTRACT DIOSCOREA VILLOSA ROOT EXTRACT / WILD YAM ROOT EXTRACT DIPROPYLENE GLYCOL DISODIUM EDTA CITRIC ACID POTASSIUM SORBATE CITRAL HEXYLDECANOL PARFUM / FRAGRANCE

Općenito, linija proizvoda Lancome Energie de vie namijenjena je otklanjanju znakova umora sa lica čiji je uzrok ubrzani stil života, stres i malo sna.

Energie de vie sadrži tri posebno odabrana sastojka za ciljano djelovanje:

 goji bobice – imaju antioksidativno djelovanje

balzam od limuna – ima umirujuća i protuupalna svojstva

ekstrakt srćanika (Gentiana Violet)sadrži specifične šećere koji pomažu energizirati kožu

 vitamin E


Zaključak:
Moja koža u vrijeme kada sam koristila Energie de vie nuit overnight recovery Sleeping masku nije bila dehidrirana, ali sam ostala ugodno iznenađena zbog razlike koju sam primijetila tijekom korištenja maske.
Preporučila bih da preko noći stavite tanak sloj maske (kao kada stavljate kremu na lice) jer je cilj da koža upije masku, a ne da dio proizvoda ostane sjediti na koži.
Drago mi je što sam koristila ovu masku koja iako pripada skupljem cjenovnom rangu daje odlične rezultate.
Lancome Energie de vie nuit overnight recovery Sleeping masku možete kupiti u Muller-u i Douglas-u po cijeni od 540kn za 75ml proizvoda.

Jeste li koristili sleeping masku?
Pišite mi kakva su vaša iskustva!



Nema komentara