subota, 29. rujna 2018.

DECLARE: Age Essential Eye Cream


Što sam starija, sve više pažnje pridajem izboru okoloočne kreme. Pored dobre hidratacije važan mi je i anti-age efekt tj. da prevenira pojavu novih borica. 
Kako je koža oko očiju jako tanka i osjetljiva, tu se prvo pojave bore "izdajice".



Declare je poznata švicarska kozmetička marka specijalizirana za kozmetičke proizvode za osjetljivu kožu koja zahtijeva posebnu njegu kože. 

Ovo je moj prvi susret s njihovim proizvodima. Bila sam u potrazi za novom anti-age kremom koja će ujedno biti učinkovita i lagana jer je krema bila namijenjena za ljeto kada se puno znojim i nikakve teške teksture na mom licu ne dolaze u obzir.



Opis proizvoda:
"Regenerirajuća multiaktivna krema za ciljano smanjenje bora i njegu osjetljivog područja oko očiju. Kombinacija ekstrakta pšenice s vrlo učinkovitim peptidima i hijaluronskom kiselinom revitalizira kožu i smanjuje pojavu bora."

Pakiranje je elegantno i jednostavno. Staklena posuda je zaštićena folijom, ali ja bih ipak više voljela da je krema pakirana u tubi iz higijenskih razloga.



Tekstura kreme je lagana, ali konkretna. Nije to krema koja zamastiti okoloočno područje i onda morate čekati pola sata da je koža upije.



Krema se lako nanosi i brzo upija u kožu. Ne ostavlja mastan trag, a i te kako osjećate da vam je okoloočno područje nahranjeno. Zato sam je koristila ujutro i na večer. Stavljala sam je na jagodičnu kost, ne blizu oka i nikako na gornji kapak. Na ovu kremu odlično sjeda korektror, čak sam primijetila da se manje uvlači u već postojeće bore što mi je jako važno.
Miris kreme je blag, gotovo pa se ne osjeti.




Sastav:  
Aqua, Butylene Glycol, Caprylic/Caprix Triglyceride, Isostearyl isotearate, Methyl glucose sequistearate, Macadamia integrifolia seed oil, Propylheptyl caprylate, Cetearyl Alcohol, Tocopheryl acetate, Cetyl alcohol, Glycerin, Butyrospermum parkii butter, Hydrogenated coco-glycerides, Saccharide isomerate, Hydrogenated vegetable oil, Sodium hyaluronate, Calendula officinalis Flower extract, Centellia asitica leaf extract Hydrolyzed yeast protein, Panthenol, Ammonium glycyrrhizate, Ruscus aculeatus root extract, Serica powder, Escin, Steareth-231. Lecithin, Sodium levulinate, Levulinic acid, Ascorbyl palmitate, Tocopherol, Tetrasodium glutamate diacetate, Citric acid, Sodium citrate, Sodium hydroxide, Phenoxyethanol, Sodium benzoate, Sodium dehydroacetate, CI19 140. CI15 985, Camellia oleifera seed oil, Hydroxypropyl xyclodextrin, Palmitoyl tripeptide-38, Hydrolyzed linseed extract, Hydrolyzed lupine protein, Parfum (Fragrance), Ectoin, Squalane paenoia lactiflora root extract.

Moje mišljenje:
Declare Age Essential Eye je meni jako dobra okoloočna krema. Odlično hidratizira područje oko očiju i nakon dužeg korištenja baš se vidi onaj plumping efekt. Ujutro bih se budila s manje izraženim podočnjacima, a cijelo područje oko očiju je izgledalo svježe i "zategnuto".
Što se postojećih bora tiče nisu se smanjile (nisam to ni očekivala). One se mogu ukloniti samo "punjenjem" ili kirurškim putem.
Kremu sam kupila u Muller-u, a cijena joj je 264,90kn.

Koja je vama najbolja okoloočna krema?
Koristite li uopće okoloočnu kremu?

Nema komentara