srijeda, 26. rujna 2018.

SILVEREX: Exclusive krema za lice


U hrpi proizvoda koje sam još u proljeće koristila našla se i ova krema za lice, pa mislim da je vrijeme za njenu recenziju.
Silverex proizvode sam sve isprobala i uglavnom su mi se svidjeli, neki više, neki manje.
O njima sam pisala OVDJE, OVDJE.


Riječ proizvođača:
„Krema je namijenjena za normalnu do masnu kožu lica. Pogodna je za problematičnu kožu s nepravilnostima (akne, crvenilo, perutanje, nadraženost). Umiruje iritacije, osigurava dugotrajnu hidrataciju, te pruža osjećaj ugode. „


Silverex Exclusive krema pakirana je u tubi što je uvijek najbolja opcija. Također, krema je zaštićena folijom iz higijenskih razloga.


Tekstura kreme je na prvi pogled „tekuća“ i dosta lagana. Ali, nemojte da vas to zavara. Radi se o kremi koja se meni dugo upija u kožu pa mi je bila nepraktična za jutarnje korištenje (ujutro uvijek žurim i vrijeme mi je jako dragocjeno).
Zato sam je koristila navečer umjesto noćne kreme.



Testirala sam je kako se slaže s puderom (tada sam koristila Estee Lauder Ideal Matt tekući puder) i prošla je test. Poanta je samo u tome ja je ispod pudera potrebna stvarno mala količina kreme. Ako pretjeram s količinom kreme, pa stavim puder, lice bi mi počelo sjajiti već nakon dva sata, što inače nije tako, a ovaj puder koristim već jako dugo.
Kako je vrijeme postajalo toplije, krema mi više nije odgovarala niti u noćnoj njezi.

Usporedno sa mnom kremu je koristila i moja kćer, tinejdžerica, koja ima čisto lice s po kojom aknom za vrijeme onih dana u mjesecu. Koža lica joj nije masna, prije bih rekla da je lagano dehidrirana.
Ona je kremu koristila uvečer i ujutro u tankom sloju. Krema joj nije izazvala nikakve iritacije, pojavu mitesera ili komedona. Lijepo joj je konačno, nahranila lice.
Mislim da je njenoj koži lica krema puno više odgovarala nego meni.


Sastav:

Silverex Exclusive krema sadrži jedinstveni kompleks srebra i urosolične kiseline koji regenerira kožu.
Vidite da se na vrhu popisa sastojaka nalazi maslinovo ulje i karite maslac koji kod nekih osoba i u određenoj koncetraciji u proizvodima za lice mogu biti komedogeni.

Moje mišljenje:
Silverex Exclusive krema se meni pokazala kao dobra večernja. Za jutarnju njegu radije biram laganije teksture.
Mišljenja sam da bi ovo bila odlična krema za osobe sa suhom kožom lica.
Ne mogu vam reći kako se krema ponaša na koži sklonoj aknama, mada proizvođač navodi da bi se u tom slučaju krema trebala koristiti najmanje tri mjeseca kako bi rezultati bili vidljivi.
Kremu možete kupiti u Silverex web shopu, a cijena joj je 136kn.

Jeste li koristile Silverex proizvode?
Koji vam je njihov proizvod najdraži?


Nema komentara