subota, 22. rujna 2018.

CHANEL: Rouge Coco Ultra Hydrating Lip Colour


Danas ću pisati o mom omiljenom makeup proizvodu jer nisam već dugo. Nije tajna da sam opsjednuta ruževima i da ih sakupljam kao Pokemone.  
Nadam se da ćete uživati ​​u ovoj recenziji i voljela bih čuti koji je vaš najdraži makeup proizvod, pa mi pišite u komentarima. 


Dugo nisam imala Chanel ruž, a kako linija Rouge Coco ima novu formulu odlučila sam se za kupnju baš tog ruža u nijansi 412 Teheran.



Formula ruža je potpuno obnovljena kako bi on pružio više sjaja, kvalitete i ostavio ugodniji osjećaj na usnama.
Chanel Rouge Coco ruževi za usne dostupni su u 29 nijansi koje su podijeljene u 6 paleta boja – nude, narančastih, ružičastih, boje mesa, crvenih i ljubičastih. Ne znam mogu li se sve nijanse kupiti u našim parfumerijama, uglavnom svatko može izabrati nijansu za sebe.

Novu formulu ruža karakterizira hidratantna, kremasta formula. Samo jedan sloj je dovoljan za prekrasnu boju, a ako želite naglasiti usne u posebnim prilikama samo nanesite više od jednog sloja.
Većina ruževa iz ove linije u sebi ima mikro svjetlucave čestice koje se ne vide na usnama, a opet im daju lijep sjaj.

Nijansa 412 Teheran je koraljna, srednjeg inteziteta, mada na slikama možda ne izgleda tako. 



Iako sam ruž kupila za ljeto (mislila sam da će koraljna nijansa prekrasno ići na taman ten), tek nedavno sam ga počela koristiti. Na tamnom tenu ova prekrasna koraljna boja se doslovno "izgubi". 
Pigmentacija ruža je dobra obzirom da se radi o kremastom ružu. Preživjet će kavu i manji obrok, ali ostavlja otisak na čaši. Na mojim usnama ostaje oko 3 sata, a nakon toga ga trebam popraviti jer se zna zgrudati na rubu usna. 





412 Teheran je nijansa koja pristaje uz skoro sve kombinacije outfit-a, ali i uz svijetli ten, pa vjerujem da ću ove jeseni ruž svakodnevno imati na usnama. Cijena ruža je 270kn.


Kako vam se sviđa nijansa ruža?









Nema komentara