subota, 2. listopada 2021.

CLINIQUE ALL ABOUT EYES RICH OKOLOOČNA KREMA

 


Hidratacija, hidratacija i samo hidratacija...kako za lice tako i za okoloočno područje. Krema koju baš volim za hidrataciju okoloočnog područja je Clinique All About Eyes. Kupila sam je više puta što je za mene neobično jer volim isprobavati nove proizvode.
Pakiranje Clinique okoloočne kreme je manja verzija Clinique Moisture Surge hidratantne kreme za lice (recenzija). Ružičasta staklena posuda sadrži 15ml proizvoda. Možete birati između light i rich verzije ove kreme ovisno o suhoći vašeg okoloočnog područja. Ja nemam suho područje oko očiju ali sam koristila rich verziju jer mi je trebala krema za večernju njegu ovog osjetljivog područja.

Što obećava ova krema?
Proizvođač navodi da krema osigurava dobru hidratizaciju i utječe na smanjenje podočnjake i otečenosti (jer stimulira proizvodnju prirodnog kolagena).
Krema ne sadrži parfem niti nadražujuće sastojke, pa je mogu svi koristiti bez obzira na tip kože. Također, krema je oftamološki ispitana.


Tekstura kreme je gusta zbog shea maslaca koji se nalazi visoko u popisu sastojaka. Rastopi se odmah po nanošenju na kožu i ne ostavlja masan trag. Kremu isključivo koristim tijekom zime, dok bi mi ljeti sigurno bila pre bogata.



Natečeni kapci i vrećica ispod očiju zahtijevaju redovitu njegu, a najbolje je koristiti proizvode koji sadrže peptide (potiču obnovu kože i smanjuju natečenost), kofein (poboljšava cirkulaciju, odvodi vodu) te hijaluronsku kiselinu (hidratizira nježnu kožu okoloočnog područja i daje joj svježi izgled).
Imam izražene podočnjake  i vrećice koje su posljedica čestih upala sinusa i nedovoljno sna.
Kako krema pruža odličnu hidratizaciju, koža oko oka ujutro je elastična, a natečenost manje vidljiva. Podočnjake mi ništa do sada nije smanjilo, pa to nisam očekivala ni od ove kreme.


Sastojci:

Moje mišljenje:
Clinique kozmetika je jedna od skupljih brendova na tržištu ali njihove formulacije su specijalizirane i kvalitetne. Ako imate suho ili/i dehidirirano okoloočno područje, All About Eyes okoloočna krema postat će vaš najbolji prijatelj tijekom zime. 
Cijena ove kreme je 277,90 kn i nije jeftina, ali na Notino web shopu imate trenutno sniženje što je odlična prilika za kupovinu.

PR post






 


 



Nema komentara