nedjelja, 10. listopada 2021.

YVES SAINT LAURENT TOUCHE ECLAT ALL-IN-ONE GLOW FOUNDATION

 

Volim da mi tekući puder na licu izgleda što prirodnije i da ima lagano prekrivanje. Dosta sam čitala o YLS Touch Eclat All-In-One Glow tekućem puderu i odlučila ga kupiti. 

YLS Touche Eclat All-In- One Glow tekući puder spada u hidratantne pudere koji koži daju prirodan izgled sa zdravim sjajem. Ima zaštitni faktor 30 i dolazi u 12 nijasni, ali sve nijansee kod nas nisu dostupne.


Puder dolazi u plastičnoj tubi što je uvijek praktičnije od staklenog pakiranja, posebno ako ga nosite sa sobom na put. Tu je i pumpica koja besprijekorno radi i olakšava doziranje proizvoda.
Odabrala sam nijansu Warm Honey BD50 koja je malo tamnija jer sam puder kupila u osmom mjesecu kada sam imala osunčan ten. 
Nanosila sam ga kistom kao i sve tekuće pudere. Probala sam ga nanijeti i spužvicom ali kako ona upije dosta proizvoda treba mi više vremena kojeg ujutro rano baš i nemam.
Tekstura pudera je lagana pomalo vodenasta. Dovoljne su dvije pumpice jer ako pretjerate s količinom pudera on se lijepo ne stopi s kožom i sve skupa na licu izgleda dosta neuredno. U par poteza kista puder se savršeno stopi s mojom kožom i doista daje prirodan izgled. Završnica ovog pudera nije mat, lice ostaje rosno i sjajno pa ga nikako ne bih preporučila osobama s masnom kožom lica. Ja svaki puder volim setirati, a za ovaj sam koristila Shiseido Invisible Silk Loose Powder i ova kombinacija mi je bila odlična. 


Sviđa mi se kako puder izgleda na licu kojem daje zdravi sjaj, dok ja nisam uopće osjećala da imam nešto na licu. Puder ne ulazi u pore niti ističe suhe djelove na koži. Idealan je svakodnevno korištenje jer se lako aplicira, lijepo ujednači ten i u potpunosti se stopi skožom. Prekrivanje mu je srednje, neće u potpunosti prekriti hiperpigmentacijske mrlje niti bubuljice ali u tim slučajevima u pomoć uskače korektor. Na licu ostaje cijeli dan što je veliki plus kod ovakvih proizvoda.

Sastav:

Formula pudera je bez ulja i proizvođač kaže da koži daje tri puta više hidratacije od bilo kojeg drugog YLS tekućeg pudera. 


YLS Touche Eclat All-In- One Glow tekući puder je zadovoljio sve moje kriterije za svakodnevno korištenje. Jedina mana mu je cijena od 398kn. Ja sam ga kupila U Milleru na popustu za 279kn što je odlična cijena za tekući puder.


Jeste li koristile YLS tekuće podloge za lice? Ako jeste, koja bi bila vaša preporuka?















Nema komentara