nedjelja, 6. lipnja 2021.

WAYNE GOSS THE LUXURY CREAM LIPSTICK

 


Wayne Goss je poznati makeup artist i poznati youtouber kojeg već dugo pratim i od njega rado primam savjete i makeup trikove. Ima milijune obožavatelja širem svijeta i poznat je po iskrenim recenzijama. Pokrenuo je liniju kistova za šminkanje koji zadovoljavaju njegove stroge kriterije. Kistove na žalost nemam jer su za moje potrebe preskupi, ali zato sam se počastila jednim ružem.

Kada ovako jedna poznata ličnost u beauty svijetu pokreće svoju makeup liniju očekivanja su velika. Tako sam naišla na puno negativnih recenzija ovih ruževa za usne, doslovno su blogeri tražili "dlaku u jajetu". Ja ću vam potpuno iskreno prenijeti svoje mišljenje o njima.

Igrala sam na sigurno i kupila ruž iz The Luxury Cream kolekcije jer kremaste ruževe voli. Pored njih, postoje još sjajila i olovke za usne.

Za početak, sviđa mi se elgantno i minimalističko pakiranje u kombinaciji srebrne boje kartonske kutije i crnog buleta. Bulet je masivan, čvrst, oštrih linija i jedini ukras mu je ime WG.

Nijansa ruža je Magnolia.



Ovo je topla nijansa koja je na mojim usnama ružičasta sa smeđim podtonom. Jedna živa, svakodnevna nijansa koja se lako aplicira i bez ogledala i ima predivan satenski finish.



Formula ruža je predivna. Sadrži mješavinu botaničkih ulja, maslaca i voska koji njeguju usne. Ruž je jako ugodan na usnama i postojan oko 4 sata. Pigmentacija ove nijanse je odlična, jedan sloj na usnama je sasvim dovoljan. 


Moje mišljenje:
Po meni ovaj ruž s pravom nosi ime The Luxury Cream Lipstick. Ima sve karaksteristike kvalitetnog kremastog ruža. Naravno da i drugi HE brendovi imaju kremaste ruževe slične/iste kvalitete, ali ja volim testirati nove brendove i jako mi je drago što sam ruž kupila.
Wayne Goss proizvode možete kupiti na Beautylish a cijena im je 28USD.


Kako vam se sviđa nijansa ruža?
Pratite li Wayne Gossa na Youtubeu?



 


Nema komentara