srijeda, 2. lipnja 2021.

LA ROCHE-POSAY CICAPLAST BAUME B5 SOOTHING REPAIRING BALM

 

Svatko od nas u kozmetičkom ormariću ima jednu kremu koja je "Katica za sve". Meni je to dugo bila Sudocream krema koja je pomagala da bubuljica brže prođe, kod pelenskog osipa kada je kćer bila mala, kod ojedina usljed vrućine itd.

Ove zime sam po preporuci kupila La Roche-Posay Cicaplast Baume B5 balzam i od tada trošim treće pakiranje.


LRP Cicaplast Baume B5 je umirujući balzam koji trenutno umiruje kožu a zatim je potiče na zacjeljivanje. Namijenjen je cijeloj obitelji što znači da ga i djeca mogu koristiti. Odlično je rješenje za nadraženu i ispucalu kožu i umiruje osječaj žarenja na koži. Može se nanositi na tijelo, lice i usne.
Tekstura balzama je bogata i lako se razmaže po licu, a meni se kroz 10-tak minuta potpuno upije. Za sobom ne ostavlja bijeli, masni trag. Naravno, možete ga staviti i u debljem sloju ako je potrebno, ali ja to nisam radila. 



Ja sam LRP Cicaplast Baume B5 bazam koristila kada mi se usljed nošenja maske iritirala koža na licu, posebno na području brade i čeljusti. Koristila sam ga na večer, nakon čišćenja i retinola ili kiselina. Stavljala sam ga na cijelo lice i pružao mi je odličnu hidrataciju, a ujedno iritirana koža se potpuno smirila. 
Dugo sam se dvoumila oko njegove kupovine, bojala sam se njegove bogate tekstute da mi ne začepi pore i izazove pojavu komedona. To se na sreću nije dogodilo, LRP Cicaplast Baume B5 nije mi izazvao nikakvu neželjenu reakciju na licu. Također sam ga koristila za grubu kožu na laktovima i tu je isto pokazao odlične rezultate. 

Sastav:

Sastav LRP Cicaplast Baume B5 balzama je prilično jednostavan. Osnovnu čine ovi sastojci:
  • pantenol 5% - ovlaživač koji umiruje nadraženu kožu
  • Madecassoside - sastojak koji se nalazi u Centella Asiatica, ima protuupalna svojstva i umiruje kožu
  • shea maslac - omekšivač koji vlaži kožu
  •  bakar, cink i magnezij - umiruju kožu
  • hijaluronska kiselina - zaslužna je za hidratizaciju kože

Moje mišljenje:
La Roche-Posay Cicaplast Baume B5 balzam za mene je pravo otkriće i jako sam zadovoljna njegovim učinkom. Koristila sam ga kroz duži period i doslovno mi je preporodio kožu lica.
Ovaj balzam sam kupila na Notino web shopu, cijena mu je 57,70kn za 40ml proizvoda.


PR post


Jeste li već koristili LRP Cicaplast Baume B5 balzam?







Nema komentara