nedjelja, 23. svibnja 2021.

COLOUPOP HAUL #1

 

Nedavno je na službenoj Colourpop stranici bila besplatna dostava, pa sam napravila dvije narudžbe (jednu narudžbu sam podijelila na dva dijela kako ne bih platila carinu). O njihovim proizvodima sam već pisala OVDJE. Radi se o jeftinim i kvalitetnim proizvodima koji dolaze iz Amerike.

Colourpop Peach Pressed Powder Blush


Što reći...pakiranje je zaista prelijepo. U kartonskoj kutiji sa reljefnim natpisom imena brenda nalazi se rumenilo u nijansi Vogue. Tu je i ogledalce koje meni uvijek posluži jer kada je vani sunce volim rumenilo stavljati pored prozora. 
Rumenilo sa reljefno istaknutim detaljima ruže sam par dana samo gledala bojeći se koristiti ga kako ne bih pokvarila ovu divnu sliku.





Riječ je o limitiranom izdanju rumenila koje dolazi 3 nijanse: Chaise, Vogue i Palatial. Ovakvu nijansu nemam trenutno u svojoj kolekciji, ali imala sam jedno slično Aura rumenilo koje mi je odlično pristajalo uz taman ten. 

Nijansa je po opisu proizvođača "midtone pink" a ja bih je opisala kao blaga boja šljive hladnog podtona i mat završetka.

Tekstura rumenila je nježna, svilenkasta i minimalno se trusi pri nanošenju. Rumenilo se jako lijepo stapa sa kožom. Nije jako pigmentirano ali se lako može nadodati do željenog intenziteta. 


Meni je ovo rumenilo odlično, a cijena mu je 10USD.

Lip Tint Kit


Znate da ja ne volim sjajila za usne pa sam ovaj proizvod kupila za svoju kćer. Trenutno su jako populrni balzamasti tintovi u olovci na odvrtanje. Možete ih kupiti pojedinačno ili u kompletu gdje dolaze po dvije slične nijanse. 
Ovo je jako zgodan proizvod za svaki dan kada želite samo malo naglasiti i osvježiti usne. Formula je ugodna, lagana i jako hidratantna. Obogaćena je uljem marakuje i marule, kokosovim uljem i karite maslacem. Na usnama boja ostaje do dva sata što je i očekivano kod ovakve formule. Zgodni su za nošenje u torbi i za primjenu jer je olovka jako precizna. 
Izbor nijansi je odgroman, pakiranja su mi još ljepša. Moja kćer je odabrala nijansu you`re a peach koji ima lagani miris breskve.



 

Cijena ovog kit tinka je 14USD.

Ako sam vas zainteresirala Colourpop proizvodima, ovo je link na kojem ja kupujem. Preostaje vam samo čekati free shippping. 


Nema komentara