ponedjeljak, 1. veljače 2021.

CLINIQUE: TAKE MY DAY OFF

 

Danas pišem recenziju jednog "starog" beauty proizvoda o kojemu su već romani napisani. Međutim, kod mene nikako da dođe na red za recenziju, pa "bolje ikad`, nego nikad`".

Puno puta sam na blogu pisala kako na večer koristim metodu dvostrukog čišćenja lica. Tada obično koristim uljne čistače čije recenzije imate OVDJE, OVDJE i OVDJE. Do sada sam koristila samo jedan bazam za skidanje šminke (recenzija) sa kojim nisam bila zadovoljna. 

Clinique Take My Day Off je najpoznatiji balzam za čišćenje lica kojeg sam kupila prošle godine. Kako je ovo cjenovno skup proizvod, za probu sam uzela pakiranje od 30ml čija je cijena 49,95kn. Sviđa mi se što postoji ovako malo pakiranje i voljela bih da Clinique to ima za sve svoje proizvode.


Balzam za čišćenje dolazi u plastičnoj teglici koja nema nikakvu zaštitu ispod poklopca. Još jedna zamjerka je što nema priloženu špatulu za uzimanje proizvoda, nego moram prstima kopati po teglici što je nepraktično, a nije ni higijenski.
Prema deklaraciji, proizvod je namijenjen uklanjaju šminke sa očiju i lica za sve tipove kože. Oftamološki je ispitan i uopće ne peče dok skidam šminku sa očiju, ali zato mi svaki put zamagli vid. Ništa strašno, nakon umivanja lica gelom, sve bude u redu.


Tekstura balzama je gusta, bijele boje i bez mirisa. Za jedno čišćenje dovoljna je količina veličine bajama, tako da je meni pakiranje od 30ml trajalo skoro 2 mjeseca. 


Balzam se lijepo otopi pod toplinom prstiju i lako se razmaže po licu. Odlično skida sav makeup s lica. Na očima mi je temeljito uklonio više vrsti maksare za oči. Bitno je samo ga na kapke nježno utapkati prstima kako ne biste oštetili kožu ili trepavice. 
Kao i svako sredstvo za skidanje šminke, balzam se nanosi na suho lice, nježno utrljava par minuta, a zatim dodate malo vode kako bi se stvorila mliječna emulzija. Na kraju se umijete ubičajenim sredstvom za umivanje. 

Nakon cijelog postupka koža lica ostaje glatka, potpuno čista i što je najvažnije ovaj proizvod mi nije izazvao nered na licu u smislu pojave akni ili komedona. 

Sastav:

Sastav je baziran na ulju egipatskog čička. Tu se još nalazi alkohol palmitinske kiseline, esteri oleinske kiseline i glicerin. Ne sadrži parfem, parabene, sulfate, talk niti silikone.


Moje mišljenje:
Clinique Take My Day Off vani možete kupiti po povoljnoj cijeni, dok kod nas još uvijek spada među skuplje proizode. Ja trenutno koristim pakiranje od 125ml čija je cijena trenutno na Notino web shopu 180,50kn (puna cijena je 235kn). Dakle, ovo je ponovljena kupovina što znači da mi se proizvod sviđa jer stvarno odlično radi svoj posao.
I ne zaboravite, čišćenje lica je najvažniji korak u njezi lica.

Koji je vaš najdraži proizvod za uklanjanje makeupa?

PR proizvod

 











2 komentara

  1. Preporucujem ovaj, ima i spatulicu :) https://www.notino.hr/physicians-formula/the-perfect-matcha-balzam-za-skidanje-sminke-i-ciscenje-za-sve-tipove-koze/

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala puno na preporuci, stavila sam ga na wish listu

    OdgovoriIzbriši