nedjelja, 14. veljače 2021.

JIMMY CHOO FOR WOMEN BY JIMMY CHOO EDP

 


Ne znam za vas, ali ja se ponekad zaželim "starih" parfema i volim ih ponovo osjetiti na koži. Želja mi se ostvarila i pafem sam dobila kao poklon za Valentinovo.

Jimmy Choo for Women by Jimmy Choo edp na tržištu se pojavio davne 2011. godine. Ovaj chypre voćni miris kreirao je parfumier Olivier Polge.


Poznavatelji parfema opisuju ga kao kombinaciju ženstvenog, modernog i luksuznog. Ovaj miris istovremeno prenosi snagu i ljepotu, glamur i samopouzdanje. 


Zelene gornje note pridružuju se srcu parfema koje čini egzotična tigrasta orhideja i baznih nota slatke toffee karamene i indonezijskog pačulija kako bi ostavile senzualnu kompoziciju na mojoj koži.

Predivno pakiranje u boci od vnecijanskog murano stakla pravi je dragulj u mojoj kolekciji parfema. 


Jimmy Choo for Women by Jimmy Choo za mene je parfem za svako godišnje doba osim za ljeto. Nosim ga tijekom dana na posao kao i za večernje izlaske. Nosim ga uvijek kada želim mirisati dobro, a komplimenti uvijek pljušte sa svih strana.
Tijekom toplijih dana dominiraju slatke note, međutim ovaj miris nema težinu klasičnih zimskih parfema.
Otvaranje parfema je oštro, voćno...ali nakon par minuta postaje puderast i nježan miris. 
Na mojoj koži traje oko 4 sata i to mu jako zamjeram. Istina je da ovaj parfem ne odgovra svima, čak sam naišla na žene koje ga mrze i svrstavaju u "obične voćne parfeme bez duše".

Kupovina parfema kao poklon je uvijek riskantna. Ocjena parfema je stvar osobnog ukusa i može vam se lako dogoditi da pogriješite osim ako ne igrate na sigurno. 
Ja sam imala sreću što sam kao poklon za Valentinovo dobila Jimmy Choo for Women by Jimmy Choo edp koji je u meni brzo probudio neke  lijepe i davno zaboravljene trenutke.
Ne znam može li se ovaj parfem još uvijek kupiti u svakoj parfumeriji, pa vam je moja preporuka da ga kupite na Notino web shopu gdje mu je cijena 310,90kn za pakiranje od 100ml.

PR post

Volite li sami sebi kupiti parfem ili vam je draže dobiti ga za poklon? 

1 komentar

  1. Nisam imala niti jedan Jimmy Choo parfem, ali jako bi ga voljela pomirisati

    OdgovoriIzbriši