srijeda, 18. studenoga 2020.

AVENE HYDRANCE LEGERE-LAGANA HIDRIRAJUĆA EMULZIJA

 

Od kada nosim masku jako pazim na proizvode za njegu lica kako bih izbjegla neželjene iritacije koje su mi se početkom rujna pojavile na licu. Po meni Avene ima najbolje proizvode za njegu osjetljive i iritacijama sklone kože lica. Već mjesec dana ujutro nakon umivanja koristim Avene Hydrance Legere emulziju o kojoj slijedi kratka recenzija.


Avene Hydrance Legere emulzija dolazi u u klasičnoj tubi od 40ml. Ambalaža je jednostavna i pogodna za doziranje
Emulzija je namijenjena normalnoj do mješovitoj koži, a također postoji i Rich varijanta namijenjena suhoj koži lica. 
Ovakve hidratantne emulzije ima gotovo svaki ljekarnički brend, ali za ovaj period kada mi je maska na licu cijeli radni dan, Avene emulzija mi najbolje umiri i hidrira kožu. 

Prema riječima proizvođača ova emulzija "intenzivno hidrira kožu zahvaljujući djelovanju hidrirajućeg kompleksa koji osigurava optimalnu difuzija Avene termalne vode i minimizira njeno isparavanje".
Meni je trenutno važno da koristim hidratantnu kremu koja moju osjetljivu kožu neće dodatno opteretiti tj. koja će je umiriti. Proizvodi za problematičnu kožu mi ne odgovaraju jer dovode do dehidracije i onda se problem sa izbijanjem sitnih prištića samo pogorša. Ni sama nisam bila pametna koju kremu odabrati jer nikada mi koža lica nije bila osjetljiva i sklona izbijanju prištića. Ispod maske koža ne diše, dosta se znoji i stvori se idealna podloga za razvoj bakterija. 
Iskreno, Avene hydrance Legere emulzija me spasila. 
Tekstura je lagana, ali se dosta razlikuje od proizvoda iste namjene koje sam do sada koristila. Iako emulzija nije masna ima neku svoju "težinu" tj. lice mi se čak i zasjaji čim je stavim. To je ta doza hidratacije koja mi je kod drugih proizvoda nedostajala. Za 10-tak minuta emulzija se upije u kožu i odlična je podloga za makeup.



Sastav:

Iako nisam stručna za analiziranje sastava proizvoda, znam prepoznati sastojke koji mojoj koži ne odgovaraju. Kod ove emulzije nema komedogenih sastojaka i proizvod je dermatološki ispitan. 

Moje mišljenje:
Avene Hydrance Legere emulziju bih preporućila svima sa osjetljivom kožom lica kojima je potrebna dobra hidratacija. 
Kremu sam kupila na nekom popustu online, a puna cijena joj je 140kn.

Reagira li vaše lice burno pod maskom? Koje proizvode u tu svrhu koristite?





 



Nema komentara