ponedjeljak, 16. studenoga 2020.

ŠTO SAM ZADNJE OD KOZMETIKE KUPILA U DROGERIJI?

 


U zadnje vrijeme sam malo zapostavila drogerijsku kozmetiku što mi je žao jer u drogeriji uvijek nađem zanimljive primjerke.
Nedavno sam bila u Mullera i kupila par stvari koje ću danas kratko recenzirati.

Make Up Factory je njemački brend, a dio je Artdeco Cosmetic grupe. Volim njihove proizvode jer kvalitetom mogu parirati puno skupljim brendovima. 
Poželjela sam izaći iz svoje konfor zone i kupila zagasito zelenu maskaru i eyeliner. 

Even More Volume Mascara dolazi u klasičnom crnom pakiranju sa "običnom" četkicom koju ja najviše volim. Nijansa Green Leaves je predivna zelena nijansa s plavim podtonom. 


Znate da ja prirodno imam loše trepavice i uvijek sam u potrazi za maskarom koja će im na dnevnoj bazi dati volumen i bar malo ih produžiti. To ova mskara zaista i radi. Četkica sa sobom vuče malo više proizvoda i to mi je jednina zamjerka ovom proizvodu. Vjerujem da će se to vremenom popraviti kada se maskara malo stvrdne. Sa ovom maskarom mogu lijepo rasčešljati trepavice koje dobiju volumen i vizualno se povećaju. Nijansom sam oduševljena, jako lijepo ističe moje plavo-zelene oči. 
Uz ovu maskaru kupila sam i Make Up Factory Automatic Eyeyliner.




Nijansa Eyelinera je Cool Green i stvarno je cool nijansa, boja je nešto između plave i zelene. Eyeliner je u olovci na odvrtanje. Tekstura joj je srednje tvrda, idealna da s njom mogu povući precizno crtu uz gornji kapak bez grebanja po kapku. 
Jako sam zadovoljna ovom kombinacijom maskare i eyelinera. Odličan duo za svakodnevni brzinski makeup.
Pri ovoj kupovini sam od ljubazne djelatnica na poklon dobila još jednu maskaru za oči. Riječ je o Make Up Factory Dream Eyes maskari u crnoj boji. 


Kako ove godine Make Up Factory slavi 15.-to godišnjicu, ova maskara dolazi u posebnom pakiranju sa istaknutim brojem 15 na pakiranju.
Maskara ima četkicu u obliku stošca i dlačice koje lako obuhvate svaku trepavicu. 


Teskura maskare nije premokra, a četkica kupi količinu proizvoda koja je optimalna za jedan nanos. Maskara mi se pokazala jako dobrom jer daje volumen i istovremeno vizualno produži trepavice. Dovoljan je jedan sloj maskare da trepavice "ožive". Sigurno ću se sa ovom maskarom nastaviti družiti i dalje jer je jedna od boljih drogerijskih primjeraka. 

Naravno da je ova moja kupovina u Mulleru završila ružom za usne. Kupila sam tekući ruž za usne...to je tek treći tekući ruž u mojoj kolekciji jer stvarno nisam ljubiteljica tekućih ruževa. Na kupovinu Diego dalla Palma tekućeg ruža potakla me prijateljica koja je tvrdila da je ruž dugotrajan i da preživi ispod maske. 




Diego dalla Palma Geisha Matte Lipstick dolazi u običnom plastičnom pakiranju sa aplikatorom u obliku suze koja u sredini ima rupicu. To mogučava da aplikator pokupi optimalnu količinu proizvoda, a uz to je i precizan pri nanošenju ruža. Tekstura ruža je srednje tekuća, ne prelijeva se preko ruba usana. Iako je riječ o mat ružu, formula je hidratantna i ne osjeća se suhoća koju neki mat ruževi ostavljaju nakon sušenja. 
Nijansa ovog tekućeg ruža je 01, predivna nude nijasna s narančastim podtonom. Kako cijeli dan na poslu nosim masku, oči jače šminakam, a ova nijansa ruža savršeno odgovara uz jači makeup. Na mojim usnama ruž traje oko 3 sata što je najviše koliko mi ruž izdrži ispod maske. Nakon tog vremena ruž počinje ravnomjerno blijediti. 
Cijena ruža je oko 100kn. 

Kako vam se sviđaju moji drogerijski noviteti?
Jeste li koristile proizvode navedenih brendova?









2 komentara