utorak, 24. studenoga 2020.

NATASHA DENONA MINI ZENDO PALETA SJENILA ZA OČI

 


Danas vam predstavljam novu paletu u mojoj kolekciji - Natasha Denona Mini Zendo. Dugo sam je željela, dvoumila se oko kupovine i na kraju je prevladala znatiželja zašto se na Instagramu pišu hvalospjevi o ND paletama za oči. 



ND je poznata makeup artistica koja je kao mnoge njene kolegice, pokrenula svoju liniju makeup proizvoda. Ljudi širom svijeta luduju za njenim paletama za oči i lice, ruževima. Zendo Mini paleta je posljednja paleta iz mini kolekcije koja se nedavno pojavila na web shopovima. Cijena palete je 22 GBP, a ja sam je kupila na Cultbeauty web shopu.
Paleta je stvarno minijaturna, stane mi u dlan. Pakiranje je kompaktno, plastično sa prozirnim poklopcem. Sadrži pet sjenila, a svako sjenilo ima manje od 1g. 


Nijanse su tople, breskvaste i brončane i jako lijepo se slažu s mojim plavo/zelenim očima. Tu je i predivna srebrna shimmerasta nijasna, duo crome peachy nijansa i nijansa koja u paleti izgleda najtamnije, smeđe ljubičasta shimmer nijansa. 
Na samoj paleti nisu navedena imena nijansi, ali jesu na kartonskoj kutiji u kojoj dolazi paleta. 


Ono što je najvažnije, sjenila su odlično pigmentirana, lako se blendaju i nadograđuju. 
Mini Zendo paleta omogućuje vam lako napraviti lagani dnevni look, ali ako se potrudite iz ove palete se jako lijepo može izvući večernji glami look. Ovih pet sjenila se zajedno jako lijepo miješaju, blendaju i na kapcima preko baze traju cijeli dan. 



Pogledajmo svaku nijasu pojedinačno, redom, kako su prikazane na gornjoj slici:
  • Star- shimmetasta, tamno bordo nijansa koja u paleti izgleda puno tamnije nego na kapku. Kada sam je pokušala staviti u vanjski dio kapka suhim kistom, bilo je gotovo nemoguće lijepo je utapkati. Zato za ovu nijansu preporučam da radite s mokrim kistom i tada njena boja dolazi do punog izražaja. 
  • Bare- pastelna, pink nijansa, najsvjetlija u paleti. Ako imate taman ten, ova nijansa vam praktički ničemu neće služiti tj. možete je koristiti kao baznu nijansu. Pokušala sam s njom napraviti crease, ali jednostavno ne dolazi do izražaja. 
  • Stripped- divna srebrna topper nijansa koja čak lijepo izgleda i u dnevnom looku. S njom je lako raditi, bilo da koristite kist ili je aplicirate prstom.
  • Dazz- ovoj nijasni sam se najviše veselila jer do sada u nijednoj paleti nemam ništa slično. To je duo crome nijansa koja se može aplicirati jedino prstom. Nije puno pigmentirana i ova predivna nijansa koja se vidi u samoj paleti, na žalost je puno suptilnija na kapcima. Također, formula je dosta kruta, moram dobro zagrebsti prstom da je pokupim iz pana. 
  • Uncovered- predivna prljavo koraljna nijansa koja me oduševila svojom pigmentiranošću. S njom je najlakše raditi, lijepo se blenda i jako lijepo izgleda na očima. Također, lijepo je mogu uklopiti i sa kremasti sjenilima u olovci koje imam.


Moje mišljenje:
Nisam makeup artist, a i nemam puno iskustva sa HE paletama sjenila, tako da je ovo moje subjektivno mišljenje. 
Sve nijanse jako lijepo pristaju mom tenu i boji očiju i sigurna sam da ću ovu paletu dobro iskoristiti. 
Ne vidim svrhu najsvjetlijoj nijansi Bare jer na mojim kapcima se jedva vidi. Voljela bih da je umjesto nje neka tamnija mat ili metalic nijansa. Također, nijansa Dazz me razočarala jer je najlošije pigmentirana, a stvarno je lijepo zamišljena. 
Je li vam ova paleta potrebna? Vjerojatno nije jer slične nijanse imate i u drugim paletama, posebno ako imate Charlotte Tilbury Charlotte Darling paletu sjenila. 
Međutim, ako volite ovakve nijanse, sigurna sam da nećete biti razočarane. 

Kako vam se sviđa Mini Zendo paleta sjenila?









3 komentara