utorak, 22. rujna 2020.

COLLISTAR PURE ACTIVES HYALURONIC ACID AQUAGEL

 

Collistar-Hyaluronic-Acid-Aquagel-Notino

Ako redovito pratite društvene mreže, posebno Instagram, onda vaša wish lista kozmetičkih proizvoda raste iz dana u dan, isto kao i moja. Uvijek je tu neka nova krema, serum, ruž, puder koji je tako lijepo predstavljen da je teško odoljeti njegovoj kupovini. 


Collistar je talijanski brend čije dekorativne proizvode već dugo koristim, a ovo je prvi njihov skincare proizvod koji sam kupila.

Inače, Collistar je osnovan 1983. godine u Milanu. Od početka, brend je posvećen visokoj kvaliteti svojih proizvoda, pa je stekao veliki broj kupaca kako u Italiji tako i u drugim zemljama. U portfelju brenda Collistar pronaći će te sve što vam je potrebno za njegu lica i makeup. 

Za hijaluronsku kiselinu ste svi čuli, a vjerujem da je puno vas i koristi u svojoj skincare rutini. Neke od recenzija proizvoda koji sadrže hijaluronsku kiselinu možete pročitati OVDJE, OVDJE, OVDJE.

Collistar-Hyaluronic-Acid-Aquagel-Notino

Collistar pURE Actives Hyaluronic Acid Aquagel sam kupila zbog puno pozitivnih recenzija koje sam o njemu pročitala. Kada sam ga počela koristiti nisam imala prevelika očekivanja.
Serum dolazi u staklenoj bočici od 30ml koja ima pipetu za doziranje.

Collistar-Hyaluronic-Acid-Aquagel-Notino

Što proizvođač kaže o ovom serumu?
"Zahvaljujući nevjerojatnoj sposobnosti apsorpcije i zadržavanja vlage, hijaluronska kiselina ima ključnu ulogu u pružanju optimalne hidratizacije kože lica. Također, pomaže u održavanju kože čvrstom i glatkom. Čista aktivna hijaluronska kiselina sarži molekule različite molekularne težine: molekule velike težine djeluju na površinski sloj kože čineći ga glatkim i zategnutim, molekule srednje težine djeluju u dermoepidermalnom sloju na bore i hiratizaciju kože, dok molekule najmanje težine djeluju duboko u koži na metabolizam same stanice."
Tekstura ovog seruma je tekuća, ali ipak u sebi ima viskoznost po čemu se razlikuje od hijaluronskih seruma koje sam do sada koristila. 
Serum se nanosi na čisto i suho lice uvečer i/ili ujutro. 

Collistar-Hyaluronic-Acid-Aquagel-Notino

 Serum sam koristila svaku večer tijekom ovog ljeta. Nekad bih ga popratila hidratantnom kremom, ali zbog visokih temperatura i moje mješovito/masne kože najčešće mi je ujutro samostalno bio dovoljan prije kreme sa spf zaštitom. Ono što se meni jako svidjelo je da se serum brzo upija u kožu, te da za sobom ne ostavlja ljepljiv trag na koži. Tijekom ljeta mi je koža bila jako dehidrirana i trebalo mi je skoro mjesec dana da otkrijem uzrok te dehidriranosti. Nećete vjerovati, ali za to je bio zaslužan The Ordinary Niacinamide 10%+Zink (recenzija), moj voljeni serum koji sam koristila skoro dvije godine i koji mi je svo to vrijeme savršeno odgovarao. Vjerojatno je cink u većoj količini doveo do dehidriranosti. Uglavnom, prestala sam koristiti TO serum i uvela pojačanu hidratizaciju, a u slkopu nje i Collistar hijaluronski serum. Već nakon par dana sam primijetila da me koža lica manje zateže, a nakon mjesec dana korištenja seruma moja koža postala je nahranjena i zdrava.

Collistar-Hyaluronic-Acid-Aquagel-Notino


 Sastav:
Jedina zamjerka ovom proizvodu je što nigdje na ambalaži nije naveden popis sastojaka. Na internetu sam pronašla da serum sadrži vodu, Propanediol, dvije vrste hijaluronske kiseline (Sodium Hyaluronate i hydrolized Hyaluronic Acid), Caprylyl Glycol, Sodium Hydroxide, Phenoxyethanol i 1,2-Hexanediol.

Moje mišljenje:
Collistar Pure Actives Hyaluronic Acid Aquagel meni se pokazao kao odličan serum koji mi je pomogao riješiti problem dehidrirane kože lica. Svakako ću nastaviti sa testiranjem Collistar skincare proizvoda.
Serum možete kupiti na Notino web shopu, a cijena mu je trenutno snižena na 179kn.


PR post




Nema komentara