nedjelja, 13. rujna 2020.

By Terry: Ombre Blackstar kremasto sjenilo

 


U zadnje vrijeme puno koristim kremasta sjenila za oči i o nekima od njih sam vam već pisala OVDJE i OVDJE. Volim ih koristiti na dnevnoj bazi, kada se ujutro šminkam za posao jer sam tada uvijek u žurbi.
Prvi put probala sam proizvode luksuznog francuskog brenda By Terry. 
Brend je osnovala poznata svjetska vizažistica Terry de Gunzburga. 
Proizvodi su im uglavnom inovativni, praktični i često višenamjenski. 
Jedan od njihovih poznatijih proizvoda je Ombre Blackstar, kremasto sjenilo za oči u olovci.

 



Pakiranje svih By Terry proizvoda je luksuzno i meni predivno. Ovo sjenilo dolazi u zlatnoj olovci na odvrtanje u kojoj se nalazi 1,64g proizvoda. Na vrhu olovke nalazi se tanka crta u boji sjenila za lakše prepoznavanje. Mehanizam odvrtanja savršeno radi, a samo sjenilo je okruglog oblika i praktičnije je za nanošenje preko cijelog kapka nego za povlačenje preciznih crta.


Tekstura sjenila je dovoljno meka da sjenilo klizi po gornjem kapku i jako se lako aplicira. Infuziran ekstraktima tahitijskog crnog bisera koji su "bogati zaglađujućim proteinima", sjenilo ima glatku satensku završnicu i niti malo se ne uvlači u pore kapka. 
Sjenilo se ne suši brzo pa imate dovoljno vremena za njegovo nadograđivanje, miješanje sa sjenilom u prahu i blendanje. Jednom kada se osuši ne mrda sa kapka. Daje mi sigurnost da ću cijeli dan ili cijeli večernji izlazak imati uredan makeup na očima. Koristila sam ga bez baze i također izdrži cijeli dan. Kada stavim bazu prije sjenila ona samo dodatno naglasi njegovu nijansu.
Ovo sjenilo zadnje vrijeme koristim gotovo svakodnevno jer u par poteza i malo blendanja imam odličnu šminku na očima. 
Nijansa koju imam je Bronze Moon. To je smeđa nijansa sa hladnim jako sitnim svjetlucavim česticama u sebi. Nijansa je baš nosiva i mislim da bi svima pristajala.




Impresionirana sam teksturom, pigmentacijom i trajnošću By Terry Ombre Blackstar kremsatog sjenila i sigurno ću kupiti još neku nijansu.
By Terry proizvode možete kupiti u Douglasu ili ih naručiti direktno s njihove stranice.  Cijena proizvoda je 245kn.

Koristite li kremasta sjenila za oči?


Nema komentara