srijeda, 5. kolovoza 2020.

SOL DE JANEIRO ACAI BODY POWER CREAM



Proizvod koji je na društvenim mrežama obilježio ljeto 2020.godine je Sol de Janeiro Bum Bum krema za tijelo. Teško mi je bilo razlučiti radi li se o trenutnom hypeu ili kvaliteti koja je zarobila srca većine ženske populacije.
Otišla sam u Douglas, pogledala testere (da, zbog više cijene proizvoda postoji tester ove kreme za tijelo) i odabrala Acai Boby Power Cream.


Sol de Janeiro Acai Power krema za tijelo dolazi u jako lijepom ljubičastom pakiranju sa velikim bijelim čepom. Pravi je ukras za svaku policu u kupaonici. 

Opis proizvoda:
"Brzo upijajuća dnevna doza snažnih antioksidansa za nahranjenu i blistavu kožu tijela."

 
Tekstura kreme je lagana, jako lako se razmaže po tijelu. Upija se brzo, a za sobom ne ostavlja mastan trag. Miris je nešto što karakterizira cijelu Sol de Janeiro liniju za njegu tijela. Ako ne volite jak miris Bum Bum kreme, onda je ova krema pravi izbor za vas. Miris je voćni, ali nije onaj sintetički slatki miris. Ima određenu dozu svježine koja mi odgovara u ove vruće ljetne dane. Na koži se miris zadržava do tri sata što je sasvim dovoljno jer ionako tijekom dana koristim parfem.
Proizvođač tvrdi da će te redovitom upotrebom kreme učvrstiti tonus kože, ali iskreno, ja taj efekt nisam primijetila.

 
Kako je na pakiranju navedeno, krema ne sadrži SLS, SLES, parabene, a sadrži manje od 1% sintetičkih mirisa. Proizvod je veganski, a pakiran je u ambalaži koja se može reciklirati. 

Sol de Janeiro kreme za tijelo možete kupiti u Douglasu. Dolaze u različitim pakiranjima i spadaju u viši cjenovni rang. 
Pakiranje koje sam ja kupila ima 75ml a cijena je 129kn.

Volite li Sol de Janeiro peoizvode za njegu tijela?

2 komentara

  1. Probala sam Bum bum kremu i njezin miris mi je bio prejak, tako da svakako moram otić pomirišati ovu divotu! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Non stop je viđam po instagramu no još uvijek je nisam probala

    OdgovoriIzbriši