petak, 3. srpnja 2020.

COSRX ALOE SOOTHING SUN CREAM SPF 50 PA+++


I ove godine sam isprobala par novih krema koje pružaju spf zaštitu, tako da ću vam u narednih nekoliko postova pisati moj dojam o njima. 

Cosrx je korejski brend čiji sam prvi proizvod koristila još davno (recenzija) i s njim sam bila oduševljena. Iako se od nedavno Corx proizvodi, barem dio njih, mogu kupiti u DM-u ili naručiti na Notino web shopu, još uvijek se sve korejske skincare proizvode najviše isplati naručiti sa njihovih web shopova. Trenutno te narudžbe nisu moguće zbog cijele situacije sa koronom. 


Kada su u pitanju kreme sa spf zaštitom njih je potrebno koristiti tijekom cijele godine jer su prije svega odličan anti-age proizvod. Teško je odabrati ovu vrstu kreme obzirom da većina njih čepi pore na licu i izaziva pojavu mitesera. Danas krema sa spf faktorom na tržištu ima jako puno i vjerujem da svatko od vas može pronaći primjerak koji mu odgovara obzirom na tip kože. 


Sva pakiranja korejskih skincare proizvoda su jednostavna jer oni puno više ulažu u kvalitetu samog proizvoda nego u njihovu ambalažu. Ova krema dolazi u mekoj plastičnoj tubi koja sadrži 50ml proizvoda.




Corsx Soothing Sun Cream spf 50 PA+++ u potpunosti blokira UVB i UVA zračenje ali također i hidratizira kožu lica. 

Sastav:

Kao kod svih korejskih proizvoda, sastav je prilično jednostavan, pa tako i ovdje. Tu je aloe vera koja vlaži i umiruje kožu. Zatim sastojci za zaštitu od sunca, ovlaživači, antioksidans i dva sastojka koja eventualno mogu začepiti pore (stearinska kiselina i cetearilni alkohol). 
Krema ima odličnu teksturu. Iako je dosta gusta, na koži nije teška. Na licu se osjeća kao lijepa, hidratantna dnevna krema koja se brzo upija u kožu. Kod ove formule, najviše mi se sviđa što na licu ne izgleda cakey, ne ostavlja bijeli trag, a lice ostaje glatko i hidratizirano.
Također, krema ima lagani, specifičan miris koji nije neugodan. 




Na mojoj koži, krema se relativno brzo upije u kožu, ali ostavlja lagano ljepljiv i sjajan završetak. Kremu stavljam na čistu kožu, nije mi prije nje potrebna nikakva hidratizacija. Puder nakon ove kreme odlično sjeda na kožu s tim da ja ljeti puder obavezno seturam na masnoj T zoni. 

Moje mišljenje:
Ako tražite dobru kremu za masnu/mješovitu, pa čak i normalnu kožu lica koja vam neće izazvati nikakve iritacije, Cosrx Aloe Soothing Sun Cream spf 50 PA+++ je odličan izbor. Ja kremu koristim već skoro dva mjeseca i nije mi izazvala nered na licu. Da bih spriječila čepljenje pora, tijekom večernje skincare rutine uvijek koristim salicilnu kiselinu (u malom postotku tijekom ljeta) ili glikolni tonik također u malom postotku. Redovito čišćenje lica dvostrukom metodom, također je obavezan dio moje večernje rutine. Jako je važno na večer dobro očistiti lice i ukloniti ostatke bilo koje kreme sa spf faktorom.  
Kao što sam u uvodu napisala, kremu možete kupiti u DM-u, ali točnu cijenu kreme ne znam jer sam je ja kupila na YesStyle i platila oko 80kn. 

Koja je vaša najdraža krema sa spf zaštitom?
Koristite li korejske skincare proizvode?


Nema komentara