nedjelja, 12. srpnja 2020.

PAYOT CC CREAM anti-redness correcting care SPF50+


Kao što sam obećala nastavljam pisati recenzije krema sa zaštitnim fakotrom koje sam ovo ljeto testirala.
Payot je francuski brend osnovan davne 1920. godine koji u svojoj ponudi nudi puno preparativnih proizvoda višeg cjenovnog ranga.
Kako ljeti umjesto pudera više volim koristiti lagane CC ili BB kreme, na preporuku sam kupila Payot CC Cream anti-redness correcting care SPF 50+.



Za moju mješovitu kožu lica koja ljeti više naginje ka masnoj nije lako pronaći CC kremu koja mi neće izazvati pojavu komedona zbog zastitnog faktora koji sadrži. Ovu kremu sam kupila on line što inače ne radim kada su u pitanju podloge samo zato što dolazi u jednoj nijansi koja se prilagođava vašem tenu. 



Krema dolazi u jednostavnoj, mekoj plastičnoj tubi i sadrži 40ml proizvoda. Po svom pakiranju odskače od svih ostalih Payot proizvoda koji imaju prepoznatljivu, elegantnu ambalažu. 

Proizvođač ovećava:
"Umirujuća, multifunkcionalna korektivna krema koja štiti od UV zračenja i učinkovito je oružje protiv crvenila. Univerzalni pigmenti u kapsulama izjednačavaju ton kože i kamufliraju njegove nesavršenosti. Lagana i topljiva tekstura savršeno se prilagođava koži."

Tekstura kreme je lagana, ja je na lice razmažem prstima i prije nje nemam potrebu hidratizirati lice. Zanimljiva je boja krema.



Zbog pigmetna u kapsulama koji krema sadrži, kada je tek istisnete iz tube ima svijetlo sivu boju. 



U dodiru sa toplinom kože krema se prilagođava boji tena. Nijansa je univerzalna bež boja, blago ljubičastog podtona koji bi trebao neutralizirati crvenilo na licu. 
Jako dobra izveba od strane Payot-a jer rijetko koja "univerzalna" boja kreme se tako lijepo stopi s mojim tenom. Kremu sam koristila u lipnju, kada sam još bila blijeda i koristim je trenutno kada sam dosta tamnije puti.


Krema na licu ima sjajan završetak koji mene baš ne oduševljava. Ali ako T zonu setiram, dodam mat rumenilo, sve skupa mi se sviđa kako izgleda na licu. Također, krema mi se na licu nikada ne upije do kraja, tj. ostavlja blago ljepljiv, mokri trag. Ništa što, ako vam se ne sviđa, opet setiranjem ne možete popraviti. 
Što se prekrivanja tiče, ono je minimalno. Ujednači ten, da mu zdravi sjaj, vidi se da imate "nešto" na licu. Međutim, ako imate akne, ožiljke, kapilare i slično, ova CC krema to neće prekriti. Naravno, tu uvijek u pomoć uskače korektor. 
Ja na licu nemam akni niti ožiljaka, ali imam pjegice i hiperpigmentaciju. Naravno da ova CC krema to ne uspije prekriti, ali nekako sve ipak zakamuflira tj. učini manje vidljivim. Korektor stavim samo na područje ispod očiju i tu zna doći do problema. Kako se CC krema ne upije u kožu do kraja, bolje je prvo staviti korektor, pa onda kremu samo lagano utapkati prstima na mjesto gjde ste stavili korektor. 

Za koga je Payor CC krema?
Napisala sam vam prednosti i mane ove kreme, pa ste sigurno zaključili da se krema ne bi slagala sa masnom kožom lica. Najbolje će odgovarati osobama sa suhom i normalnom kožom bez većih nesavršenosti. 

Sastav:

Prema navodu proizvođača, CC krema ima sastojke koji djeluju hidratantno i protuupalno, te je prilagođena osjetljivom tipu kože.


Moje mišljenje:
Rayot CC cream anti-redness correcting care SPF50+ pruža ugodan osjećaj na licu, ne ističe bore, ostaje na licu više od 8 sati. Uz setiranje T zone ja sam zadovoljna ovom kremom. Koristim je samostalno na čisto lice. Probala sam prije nje staviti hidratantnu kremu i ta kombinacija je preteška za moj tip kože. Međutim, ako prije CC kreme stavim hijaluron ili Niacinamide, kombinacija je odlična. 
Rayot CC cream anti-redness correcting care SPF50+ nije najbolja ali ni najgora CC krema koju sam imala. Svakako ću je potrošiti i više je neću kupiti. 
Ovu CC kremu sam kupila na Notinu , a cijena joj je 204kn.

Kakve podloge vi ljeti volite? Koristite li CC kreme umjesto tekućeg pudera?

Nema komentara