subota, 20. lipnja 2020.

EUCERIN HYALURON-FILLER VITAMIN C BOOSTER


Vitamin C je snažan antioksidans koji može neutralizirati slobodne radikale. Sprječava preuranjeno starenje kože i odgađa pojavu bora.Zbog oksidativnog stresa koža koža izgleda sivo i umorno, a vitamin C joj pomaže održati svjež izgled.
 Također, on u koži ubrzava proizvodnju kolagena i elastina, a znamo da njih s godinama koža gubi. 






Što je to što ovaj proizvod čini drugačijim?
Eucerinov vitamin C booster sadrži 10% čistog vitamina C, a vitamin C je najučinkovitiji kada se svjež aktivira.
Prvo što me oduševilo je inovativno pakiranje. Naime, u hermetički zatvodenoj boci nalazi se vitamin C u prahu. 



Na dnu boce je vitamin C u prahu i taj dio je zaštićen folijom. Kada skinete foliju, vidjet će te silikonski "gumb" koji pritisnete kako bi se prah oslobodio i pomiješao sa hijaluronskom kiselinom. Bocu je potrebno promućkati da se sastojci sjedine i proizvod je spreman za upotrebu. 
Ovako "napravljen" vitamin C može se koristiti 21 dan. Meni je trajao par dana duže i koristila sam ga jer nije promijenio boju što znači da se proizvod nije pokvario.


Tekstura proizvoda je lagana, blijedo žute boje, jako ugodna na licu i brzo se upije. Miris je prisutan samo tijekom mazanja i jako je nježan. 




Ovaj proizvod sam koristila svako drugo večer u kombinaciji sa retinolom. Nakon njega je išla bogata noćna krema jer je tada bila zima, pa je kod mene jača hidratacija obavezna. 
Inače, proizvod možete koristiti i u dnevnoj rutini, ali tada je obavezna krema koja u sebi ima zaštitni faktor. 
Zbog svoje ugodne teksture, proizvod je namijenjen svim tipovima kože. Ipak pripazite ako tek počinjete koristiti vitamin C jer koncentracija od 10% je dosta visoka i rađe počnite sa nižim koncentracijama ili kupite vitamin C u obliku seruma. 

Sastav:
Svi proizvodi sa vitaminom C nisu jednako kvalitetni i učinkoviti. Najbolji su oni koji sadrže najmanje 8% vitamina C i određene oblike vitanima C kao što je askorbinska kiselina. Također, kvaliteta proizvoda ovisi i o ostalim sastojcima koji se kombiniraju u sastavu formule.
Eucerin sadrži tri moćma sastojka:

  •  čistu 10% L-askorbinsku kiselinu (to je jedan od oblika vitamina C)
  • nisko molekularnu hijaluronsku kiselinu (popunjava i zaglađuje bore u epidermisu)
  • Licochalcon A (protuupalni sastojak koji ima i antioksidativna svojstva. U kombinaciji sa vitaminom C čini ovaj proizvod pogodnim i za osjetljivu kožu)

Moje mišljenje:
Eucerin Hyaluron-Filler Vitamin C Booster možete kupiti u pakiranju od 8ml koje je dovoljno za 21 dan upotrebe ili u paketu od 3x8ml. Prednost je što ga tijekom godine možete tretmanski koristiti kada osjetite postrebu za vitaminom C. Meni su uvijek draža manja pakiranja proizvoda, posebno kada je vitamin C u pitanju, jer sam onda sigurna da se proizvod neće pokvatiti. 
Što se učinka na koži tiče, ne možete ne vidjeti kako vam koža postaje glatka, blistava, bez ikakvih nepravilnosti. Ovo je bila prava bomba za moju kožu i baš mi je drago što sam ovaj proizvod koristila. 
Namjeravam ga svakako kupiti ponovo na jesen jer sam već psihički spremna na povratak melazme tijekom ljeta. 
Proizvod sam kupila u lokalnoj ljekarni. U boci je 8ml proizvoda, a platila sam ga oko 140kn. 
Pakiranje od 3x8ml je 290kn i svakako je isplativije.

Koristite li vitamin C u svakodnevnoj njezi kože lica?
Koji vam proizvod sa vitaminom C najviše odgovara?

Nema komentara