utorak, 16. lipnja 2020.

CLINIQUE MOISTURE SURGE 72-HOUR AUTO-REPLENISHING HYDRATOR

clinique_moisture_surge_72_hour_notino.hr

Dugo sam željela isprobati ovu, mogu slobodno reći, kultnu hidratantnu kremu. Čitala sam puno recenzija kako je Clinique Moisture Surge 72-hour krema namijenjena suhoj koži i naravno da sam bježala od nje.
Kremu sam koristila ove zime i u nastavku posta pišem vam svoje mišljenje o noj.



clinique_moisture_surge_72_hour_notino.hr

Krema dolazi u jednostavnom i kompaktnom pakiranju od 50ml i obećava hidratiziranu kožu lica čak 72 sata. 
Hidratacija je najvažnija stavka u njezi kože u svakoj životnoj dobi. Nikada ne smijete dozvoliti da osjećate kako vas koža lica zateže jer to znači da ste u "opasnoj zoni" i da koža vapi za vlagom. Bilo da je vaša koža lica suha, mješovita ili masna, morate paziti na hidratizaciju. Vlasnice masne kože lica najčešće imaju problem sa dehidriranom kožom jer koriste agresivna sredstva za čišćenje koja uklone sebum ali i dodatno isuše kožu.

Što to ovu kremu čini posebnom?
Cinique Moisture Surge 72-hour krema za lice ima nevjerojatno laganu, gelastu teksturu. Lako se razmaže po licu i pruža instant osjećaj ugode. Lijepo umiri i hidratizira kožu lica. Ako imate mješovito/masnu kožu lica kao ja, moram naglasiti da vas ova krema neće matirati. Ona na koži ostavlja sjajan finish koji nije masan i težak jer je ovdje rijeć o formuli bez ulja.   

clinique_moisture_surge_72_hour_notino.hr

clinique_moisture_surge_72_hour_notino.hr

clinique_moisture_surge_72_hour_notino.hr

Krema uopće nema mirisa i to je pohvalno jer miris nema što raditi u hidratantnoj kremi (makar meni parfem u proizvodima za njegu ne izaziva nikakvu iritaciju). Također, krema ne sadrži alkohol, parabene, mineralna ulja i ostale štetne sastojke. 

Sastav:
clinique_moisture_surge_72_hour_notino.hr

Na vrhu popisa sastojaka je voda i glicerin koji je humektant što u osnovi znači da zadržava vlagu u koži. Tu je još aloe vera, kofein, ekstrakt zelenog čaja, ekstrakt čička, ekstrakt kore breze i hijaluronska kiselina.
Kremu sam koristila ujutro i navečer tijekom zimskih mjeseci. Kako tada koristim retinol u večernoj njezi, jako mi je važno imati kvalitetnu hidratantnu kremu. 

Moje mišljenje:
Jako sam zadovoljna Cinique Moisture Surge 72-hour kremom za lice. Pruža koži obilje hidratacije, odlična je podloga za makeup, možete je koristiti tijekom noći kao masku u debljem sloju...dakle jedna kvalitena i pouzdana hidratantna krema za lice koja odgovara svim tipovima kože.
Kremu možete kupiti na Notino web shopu, a cijena joj je 209kn. 

PR post

Ako ste koristili ovu hidratacijsku kremu za lice, voljela bih da mi u komentarima napišete svoj dojam.

Nema komentara