subota, 27. lipnja 2020.

EUCERIN HYALURON-FILLER OKOLOOČNA KREMA

eucerin_hyaluron_filler_okoloočna_krema_notino.hr

Koža oko očiju je jako tanka, osjetljiva i tu nastaju prve borice. U beauty svijetu podijeljena su mišljenja treba za li za to područje koristiti posebnu kremu ili je dovoljno okoloočno područje njegovati kremom koju koristite za lice. Ja smatram da je okoloočna krema obavezna u sklopu skincare rutine i ne treba vam biti žao izdvojiti novce za kvalitetnu okoloočnu kremu. 


eucerin_hyaluron_filler_okoloočna_krema_notino.hr

Eucerin Hyaluron-Filler okoloočna krema namijenjena je dnevnoj njezi okoloočnog područja budući da ima spf15 i UVA zaštitu. 
Krema je posebno formulirana za smanjenje prvih znakova starenja kao što su sitne i plitke borice. Krema je oftamološki testirana, nema mirisa i mogu je koristiti osobe koje nose kontaktne leće. 
Pakiranje je higijensko jer krema dolazi u tubi koja sadrži 15ml proizvoda. Kako sam kremu koristila samo ujutro, trajala mi je skoro dva mjeseca.
Tekstura kreme je bogata, dovoljne su samo tri točkice ispod svakog oka koje onda nježno prstom utapkate u kožu. 


eucerin-hyaluron_filler-okoloočna_krema_notino.hr

Kada kažem da je krema bogata pri tome ne mislim da je masna i teška. Ona se jako lako utapka u okoloočno područje, brzo se upije i odlična je podloga za korektor. To mi je jako važno, jer ako dobro ne hidriram područje ispod očiju, korektor se već nako dva do tri sata počne uvlačiti u borice koje onda postanu još vidljivije. Opet, moram paziti da mi okoloočna krema nije previše masna jer ona onda "vuče" makeup za sobom.


eucerin_hyaluron_filler_okoloočna_krema_notino.hr

eucerin_hyaluron_filler_okoloočna_krema_notino.hr

Sastav:
eucerin_hyaluron_filler_okoloočna_krema_notino.hr

Glavni sastojak ove okoloočne kreme je hijaluronska kiselina.
Eucerin u ovoj kremi kombinira visokomolekularnu hijaluronsku kiselinu (hidratizira i zaglađuje vanjski dio kože) i nisko molekularnu hijaluronsku kiselinu (prodire u dublje slojeve kože gdje nastaju duboke bore). U sastavu se nalazi i bioaktivni sastojak glicin saponin (potiče vlastitu proizvodnju hijaluronske kiseline u koži i popunjava vezivno tkivo). 

Moje mišljenje:
Eucerin Hyaluron-Filler okoloočna krema mi je bila odlična. Pružila je okoloočnom području optimalnu hidrataciju i surađivala sa više vrsti korektora koje sam tada koristila. Postojeće bore nije izbrisala, ali je zbog dobre hidratacije područje ispod oka izgledlo jedrije i svježije, a lice se činilo manje umornim.
Cijena kreme na Notino web shopu je 165,59kn. 

PR proizvod

Koristite li redovito okoloočnu kremu?

Nema komentara