srijeda, 8. svibnja 2019.

THE ORDINARY: RETINOL 1% IN SQUALANE


Vrijeme za korištenje retinola je prošlo (ne koristim ga već mjesec dana). Međutim, povela se na Instagramu rasprava o ovom The Ordinary proizvodu, pa evo da i ja napišem svoje mišljenje o njemu.




Već godinama koristim tijekom zime retinol (o njegovim blagodatima za kožu lica sam već pisala). Uvijek je to neki proizvod od mog omiljenog brenda Paula`s Choice, a recenzije imate OVDJE ,  OVDJE i OVDJE.
The Ordinary je poznat po niskoj cijeni svojih proizvoda, a kvaliteta im varira. Osobno, jako volim Buffet i Niacinamide 10% + Zinc 1% (recenzija). 
Odlučila sam isprobati i TO Retinol 1% in Squalane.

The Ordinary nudi različite koncentracije i oblike retinola i to ne bez razloga. 
Ako imate osjetljivu kožu ili ste početnik u korištenju retinola, nikako nemojte koristiti Retinol 1% in Squalane, nego odaberite najnižu koncentraciju u ovom slučaju to je o,2%).

U nazivu proizvoda nalazi se riječ skvalan. 
Što je skvalan i koja je razlika između "skvalana" i "skvalena"?
Ako ste, kao ja, laik na području kemije, ova dva naziva su jako slična i lako se brkaju.
Skvalan i skvalen naša koža prirodno proizvodi i oni se nalaze u ljudskom sebumu.
Skvalen je polizasićeni ugljikovodik, dok je skvalan njegov zasićeni derivat koji je stabilniji, teže oksidira i sve češće se koristi u anti-age proizvodima. Učinci skvalana na koži su višestruki, a njegova najveća vrijednost je nadomjestak esencijalnih masnih kiselina i vlage koje koža s godinama gubi.

Kada su nam neke stvari jasnije, vratimo se na recenziju TO Retinol 1% in Squalane. 



Kao i većina TO proizvoda, retinol dolazi u tamnoj staklenoj boci od 30ml. Tu je i pipeta radi lakšeg doziranja. Za jedno korištenje meni su bile dovoljna dva stiska pipete (nije poželjno pretjerivati s količinom proizvoda).
Retinol sam koristila u večernjoj njezi, na čisto i suho lice. 
Tekstura je tekuća i masna. 



Proizvod se lako razmaže po licu (izbjegavati područje oko očiju), ali na mojoj mješovitoj koži lica jako teško se upijao. Kada bi se konačno upio, ostavio bi masni trag koji me jako živcirao.
Ne volim proizvode koji imaju masne i teške teksture, jednostavno mi na licu ne pružaju osjećaj ugode. 
Ipak, proizvod sam koristila oko mjesec dana (za mene je to obzirom na masnu teksturu bilo pravo mučenje). 
Nisam imala nikakve reakcije u vidu isušivanja ili crvenila na koži vjerojatno zato što je moja koža navikla na retinol. Naravno, u tom periodu sam pojačala hidratizaciju i tijekom dana koristila kremu sa spf zaštitom.

Moje mišljenje:
Nisam dovoljno dugo koristila proizvod da bih mogla vidjeti njegove rezultalte. Ono što me odbilo od daljnjeg korištenja je njegova masna tekstura.
Kada znam da postoji kvalitetan proizvod s retinolom čija mi tekstura odgovara i kod kojeg vidim učinkovitost, nisam imala volje zafrkavati se sa TO Retinol 1% in Squalane. 
U ovom slučaju cijena od 70kn nije bila presudna da zamijeni Paul`s Choise retinol koji je puno skuplji. 

Koristite li TO proizvode?
Koji vam je njihov proizvod najdraži?


Nema komentara