utorak, 30. travnja 2019.

EUCERIN: BORBA PROTIV HIPERPIGMENTACIJE


Ako me dovoljno dugo pratite, znate da imam problema sa hiperpigmentacijskim mrljama po licu. Kod mene su te mrlje jako tvrdokorne i točan naziv im je melazma. 
Melazma je kronični poremećaj kože koja nastaje kao kompleksna posljedica djelovanja UV zračenja u kombinaciji sa hormomonalnim poremećajem (trudnoća, oralna kontracepcija ili hipotieoza).
Činjenica je da se melazma ne može potpuno ukloniti, ali koristeći određene kozmetičke preparate njena vidljivost se može puno smanjiti. 
Najteže se uklanja melazma na nadusnici, dok mrlje na području čela i obraza brže izblijede.


Do sada sam isprobala različite proizvode za uklanjanje mrlja (takve proizvode koristim tijekom zime), neki su bili uspješni, drugi mi nisu pružili obećani efekat.
Od Eucerina sam dobila njihovu novu liniju proizvoda Anti-Pigment s patentiranim sastojkom thiamidolom namijenjenu borbi sa hiperpigmentizacijskim mrlja.
Thiamidol djeluje na korijen hiperpigmentacije smanjenjem proizvodnje melanina, a djeluje na sve tipove i tonove kože.  



Eucerin Anti-Pigment njega uključuje dnevnu i noćnu kremu, te spot korektor za lokalnu primjenu.

Kako je sada proljeće i nije vrijeme za korištenje proizvoda ovog tipa, ja sam kreme koristila samo 10-tak dana kako bih vam mogla opisati njihovu teksturu i osjećaj na mojoj koži. Na jesen namjeravam Anti-Pigment proizvode kontinuirano koristiti, tako da će te čitati update ovog posta. 

Eucerin Anti-Pigment Dnevna krema spf 30



Pakiranje dnevne i noćne kreme je identično. Krema dolazi u kvalitetnoj plastičnoj boci sa pumpicom za doziranje. 
Dnevna krema sadrži spf 30 što je sasvim dovoljno za jesenski i zimski period.
Tekstura dnevne kreme je lagana i njena formula mi je baš odgovarala. Kada se stavi na lice ostavlja bijeli trag (karakterističan za puno krema koje sadrže spf zaštitu). 


Međutim, krema se može jako lijepo razmazati i bijeli trag brzo nestaje. Na mojoj mješovitoj koži upije se dosta brzo. 
Krema ima karakterističan miris koji nije neugodan niti jak. Malo se osjeća i miris alkohola, što ne čudi jer se Alcohoc Denat nalazi visoko na popisu sastojaka.
Krema se odlično slaže sa Dior Backstage i Vichy LiftActiv Flexitein puderima koje trenutno koristim. 
Koristila sam kremu i ispod Farmasi CC All in One kreme i nisam zadovoljna učinkom na svom licu. Ova CC krema je dosta hidratantna pa u kombinaciji sa Anti-Pigment dnevnom kremom lice mi se jako brzo zasjaji.

Eucerin Anti-Pigment Noćna krema 



Noćna krema pored tiamidola sadrži i dekspantenol koji je zadužen za regeneraciju kože tijekom noći. 
Tekstura noćne kreme je puno konkretnija tj. masnija od teksture dnevne kreme. Noćna krema je hranjivija što je bilo i za očekivati. Samostalno mi je bila dovoljna, dok bi osobe sa suhom kožom lica mogle prije nje koristiti odgovarajući serum.
Miris je isti kao kod dnevne kreme, alkohol je također visoko na listi sastojaka.



Eucerin Anti-Pigment Spot korektor



Ovaj proizvod dolazi u tubi sa spužvastim aplikatorom. 
Riječ je o proizvodu/korektoru koji je nanosi lokalno, direktno na mrlju.
Možete ga koristiti samo jednom dnevno, ali treba izbjegavati područje oko očiju. Ja sam koretkor stavljala na najveću mrlju na obrazu.
Korektor je bezbojan, polutekući i jako brzo se upije u kožu. 

Ne mogu vam pisati o rezultatima ovih proizvoda na hiperpigmentacijske mrlje, jer kako sam rekla, proizvode sam koristila nedovoljno dugo.
Uglavnom, kreme mi nisu izazvale pojavu komedona niti sam imala neke druge negativne pojave na licu.
Eucerin Anti-Pigment proizvode možete kupiti u ljekarnama. 
Cijena dnevne i noćne kreme je 200,14kn dok je cijena korektora 120kn. 

PR proizvod

Nadam se da sam vam ovim pregledom pomogla oko odluke o kupovini 
Eucerin Anti-Pigment proizvoda.

Imate li vi problem sa hiperpigmentacijom ?




2 komentara

  1. Svida mi se zbog SPFa. Trazila sam nedavno dnevnu kremu s SPFom ali je jako mal izbor. A ova jos cini dupli posao! Ostavlja li masan trag na licu?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dnevna krema ni je masna i brzo se upije, noćna je malo masnija

      Izbriši