srijeda, 18. srpnja 2018.

L`ANGELICA ŠAMPONI ZA KOSU


Jako sam zavoljela L`Angelica gelove za tuširanje (recenzija), kremu za tijelo (recenzija), dezodorans nešto manje (recenzija),pa je bilo logično da ću isprobati i šampone za kosu iz iste linije.
U liniji šampona za kosu postoje različite stanja kose i vlasišta. Za sada sam testirala dva šampona, ali imaju još dva koja jako želim imati.


Shampoo SEBOREGULATORE s ekstraktom mirte i koprive


Znate da imam osjetljivo vlasište sklono seboreičkom dermatitisu koji se javlja kao posljedica stresa. Šamponi koji u sebi sadrže mirtu i koprivu su mi se pokazali jako dobri kod rješavanje ovog problema. Pisala sam vam OVDJE o jednom takvom šamponu za kosu.

L`Angelica Shampoo SEBOREGULATOR možete kupiti u DM-u, Mulleru ili Bipi po cijeni od 18,90kn. 
Pakiranje ima 250ml proizvoda i čvrsto se zatvara, pa ako ga mislite nositi sa sobom na more, neće biti problema. Miris mi nije najdraži, ali srećom prilikom pranja se ne zadržava na kosi. To je neki biljni miris...možda malo prevladava miris koprive.
Tekstura je tekuća, jako zelene boje.


Dovoljna je mala količina za jedno šamponiranje (a ja imam poludugu i jako gustu kosu) tako da će vam 250ml potrajati. Prilikom pranja imate onaj škripavi osjećaj, ali to mi ne smeta jer ionako koristim regenerator koji pomaže pri rasčešljavanju kose.

Sastav:

Ovaj šampon je namijenjen osobama sa masnim i osjetljivim vlasištem. Ekstrakt mirte i koprive blagotvorno djeluju na čišćenje vlasišta i regulaciju masnoće.
Volim mijenjati i testirati nove šampone za kosu, ali ovaj šampon trošim već treći put.


Botanics Shampoo with Organic Extracts of Almond and Royal Jelly


Šampone iz ove linije može pronaći na policama sa BIO proizvodima. Postoji ih također nekoliko vrsta, a ja sam imala šampon za sve tipove kose koji sadrži ekstrakt badema i matične mliječi organskog podrijetla.
Ovaj šampon može koristiti cijela obitelj pri svakodnevnom pranju kose. Organski badem i matična mliječ svojim blagim i njegujućim svojstvima vraća kosi sjaj.
Proizvod mi je odgovarao,nije iritirao vlasište a meni je to najbitnije. Kosu pere temeljito i nježno, a nakon sušenja ostavje je mekom i sjajnom.
Šampon ne sadrži parabene, parafine, silikone i GMO.
Tekstura šampona je tekuća, mliječno bijele boje. Miris je suptilan, skoro se i ne osjeti.


Sastav:

L`Angelica šamponi za kosu iz BIO linije sadrže 250ml proizvoda, a cijena im je 24,90kn.
Dostupni su u DM-u, Bipi i Muller-u. 

Volite li L`Angelica proizvode?
Jeste li koristili njihove šampone za kosu?

Nema komentara