četvrtak, 22. rujna 2016.

USPOREDNA RECENZIJA:Yves Rocher vs L`Angelica gel za tuširanje sa zobi


Potaknuta savjetom prijateljice koja ima osjetljivu kožu tijela, kupila sam ovog ljeta gel za tuširanje koji sadrži zob.




Zašto baš gel za tuširanje sa zobi?
Zob je žitarica koja u zadnje vrijeme doživljava svoju renesansu. Jako je hranjiva, obiluje bjelančevinama, kalcijem, magnezijem, kalijem, željezom i vitaminima. Nutricionisti zob preporučuju što više koristiti u prehrani, posebno za doručak.
Osim u prehrani, zob je pronašla svoje mjesto i u kozmetici.
Sluz iz zobi omekšava kožu i djeluje blago protuupalno. Zob održava prirodnu vlagu kože i hipoalergena je.
Prikladna je za njegu svih tipova kože posebno suhe, kao i kod kožnih oboljenja: psorijaze, ekcema, atopijskog dermatitisa itd.

Danas vam tipkam usporednu recenziju dva proizvoda različitih proizvođača koja u svom sastavu sadrže zob.

Yves Rocher gel za tuširanje sa zobi


Ovaj gel za tuširanje obogaćen je bio zobi. Također sadrži organski uzgojenu aloe veru, biljni glicerin te biljnu bazu čišćenja. pH je neutralan.
Tekstura mu je srednje gusta i sa vodom gel daje bogatu pjenu. Neutralnog je mirisa.
Nakon tuširanja ostavlja kožu hidratiziranom i mekom na dodir. Posebno je važno reći da djeluje umirujuće na osjetljivoj koži tijela. 


Nemam nikakvih kožnih problema, ali se trudim koristiti kvalitetan gel za tuširanje, posebno one koji ne isušuju kožu tijela.
Ovaj gel sam koristila tijekom ljeta kada je moja koža dosta isušena morem i suncem. Nakon tuširanja ovim gelom koža me nije zatezala, nije se perutala, čak sam imala osjećaj da ne moram staviti mlijeko za tijelo.
Yves Rocher gel za tuširanje sa zobi dolazi u plastičnoj boci od 400ml.
Možete ga kupiti u svim Yves Rocher dućanima po cijeni od 35kn.

L`Angelica Latte d`avena mlijeko za tuširanje sa zobi


Prije 20-tak dana sam sasvim slučajno ugledala ovo mlijeko za tuširanje u lokalnom DM-u i čim sam vidjela da sadrži zob kupila sam ga bez razmišljanja. Nisam požalila!
Tekstura ove tuširalice je gusta i kremasta, tako da je dovoljna mala količina za jedno tuširanje. Miris je nježan, ugodan, ali dosta jači nego kod Yves Rocher gela za tuširanje sa zobi.
Proizvod ne sadrži parabene, parafine niti silikone.


Radi se o jako kvalitetnom mlijeku za tuširanje koji nježno čisti i vlaži kožu, čineći je baršunasto mekom. Zbog ekstrakta zobi koje mlijeko sadrži smiruje iritacije na koži pa je pogodno i za najosjetljiviju kožu tijela.
L`Angelica Latte d`avena mlijeko za tuširanje dolazi u pakiranju od 500ml po cijeni od oko 20kn.

Moje mišljenje:
Obožavam tuširalice koje u svom sastavu sadrže zob i od sada će se češće nalaziti u mojoj kupaonici. Ne mogu se odlučiti koji mi je od ova dva gela za tuširanje bolji. Koji god da kupite, nećete pogriješiti. Posebno ih preporučujem osobama sa osjetljivom kožom tijela.

Jeste li već koristili neku od ove dvije tuširalice?
Koje su vaše najdraže tuširalice?


Nema komentara