srijeda, 11. listopada 2017.

ESSENCE NOVITETI+DARIVANJE


Prije skoro tri tjedna do mene je stigao paket sa Essence proizvodima iz kolekcije jesen-zima. Neke od njih sam isprobala, a neke ću vama darovati.


Essence Fresh & Fit Awake Primer


Primer ili bazu za makeup koristim samo kada mi lice poludi, pa njegovu teksturu želim izjednačiti kako bi mi puder ljepše sjeo na lice. Ovaj primer dolazi u tubici od 30lm na kojoj se nalazi zaštitna folija što je velika pohvala jednom drogerijskom proizvodu. 


Primer obećava healthy glow and minimizing effect. Dakle trebao bi pružiti sjaj kože i popunjavanje pora. Može se koristiti samostalno ili ispod tekućeg pudera.
Tekstura mu je lagana, nemasna koja se lako nanosi. U sastavu ima vitamine i brusnicu. 



Ja ovaj primer ne mogu nositi samostalno jer on u sebi sadrži shimmer koji moju masnu T zonu još više zasjaji. Nakon par minuta što stavim primer on postaje lagano ljepljiv što je dobro jer se puder tako lakše za njega „hvata“. Jako mi se sviđa ovaj primer jer licu daje prirodan sjaj i produžuje trajanje pudera.
Cijena proizvoda je 29,90kn.

Essence Metal Chrome Blush


Rumenilo dolazi u nijansi 10 my name is gold rose gold. Riječ je o rumenilu sa svjetlucavim sitno mljevenim česticama u nijasama bakra, ružičastog zlata i bronce. 


Tekstura rumenila je predivna, svilenkasta, meka i uopće se ne trusi pri nanošenju. Ja ovaj proizvod koristim kao higlighter jer mi je kao rumenilo previše svjetlucav.
Cijena proizvoda je 25,90kn.


Essence Prismatic Hololighter


Radi se o higlighteru u stick-u u nijasi 10 Be Unique Be a Unicorn. Ovaj proizvod pruža holografski završetak jer u sebi ima čestice koje reflektiraju svjetlost. Na licu daje odsjaj između plavog, ljubičastog i srebrnog. 


Tekstura je kremasta, ja sam ga lako blendala prstima. Potrebno ga je stvarno jako malo na jagodičnu kosti. Budite pažljivi jer se sa njim lako može pretjerati.
Licu daje odsjaj između plavog, ljubičastog i srebrnog.



Ovaj higlighter po meni više odgovara za večernji nego za dnevni makeup.
Cijena proizvoda je 29,90kn.

To bi bilo sve od proizvoda za lice koje sam dobila. Prelazimo na proizvode za usta.

Essence „Lips go wow“ lip art palette


Dakle, paleta sadrži četiri ruža za usne, a njihove nijanse možete vidjeti na swatch-u.


Jako mi se sviđaju ove nijanse, posebno druga i treća nijansa. Uz pomoć kista se ovi ruževi lako nanose. Tekstura im je kremasto-praškasta sa mat završetkom. Ovi ruževi se mogu međusobno miješati tako da pustite mašti na volju i uživajte u njima.  
Paleta dolazi u samo jednoj nijasni 01 show`em your style!
Cijena palete je 29,90kn.

Essence Ultra Last Instant Colour ruž za usne


Svake godine željno isčekujem nove Essence ruževe jer budu kvalitetni i jako ugodni na usnama. Ni ove godine me kvaliteta ruža nije razočarala.
Nijansa 05 So Un-grey –tful mi se ne sviđa. Ne znam kako bih vam je točno opisala, ali radi se o hladnoj sivoj nijansi koja nikako ne odgovara mom tenu.


Međutim, ovi ruževi dolaze u 10 nijansi, a ja sam već kupila dvije predivne nijanse o kojima ću vam pisati neki drugi put.
Cijena ruža je 19,90kn.

Dobila sam i Soft Countoring olovku za usne u nijansi 11 Sucker for Grey.


 Essence je poznat po jako kvalitetnim olovkama za usne, ali ova olovka ima malo tvrđu teksturu nego što bih ja voljela.
Cijena olovke za usne je 8,90kn.


Moje mišljenje:
Essence kolekcija jesen-zima je cijela u holo znaku koji je trenutno jako popularan u beauty svijetu. Meni se taj holografski efekt na licu baš i ne sviđa, a mislim i da ne pristaje mojim godinama. Ipak, uspjela sam u ovoj kolekciji pronaći proizvode koje volim, a to su ruž za usne i maskara (zaboravila sam je slikati) o kojoj vam spremam poseban post.

PR proizvodi

Jedna od vas ima priliku osvojiti neke od proizvoda iz ove Essence kolekcije, možete ih vidjeti na donjoj slici.


Pravila darivanja:
  • U komentaru napišite zašto baš vi zaslužujete ovu nagradu
  • U komentarima ostavite ime pod kojim me pratite na Facebook-u.
  • Objavu o darivanju podijelite pod opcijom „javno"
  • Darivanje je otvoreno samo za čitateljice iz Hrvatske

Darivanje je otvoreno do nedjelje, 15.10. 2017. u ponoć!

Sretno svima!


Dobitnica darivanja je Olivera Katić!!!


Čestitke dobitnici, a svima vama više sreće u sljedećem darivanju






Broj komentara: 7

  1. Predivno darivanje! :)
    Hm... zašto baš ja moram osvojiti? Zato što sam ovisna o šminkanju, a pogotovo o Essence kozmetici, kvaliteta i postojana kozmetika! 😊

    FB: Martina Dreven

    OdgovoriIzbriši
  2. Želim osvojiti ovu nagradu jer obožavam dekorativu, želim isprobati ove proizvode i uskoro mi se bliži rođendan :DDD

    FB: LANITA CVJETIĆ

    OdgovoriIzbriši
  3. Moja sestra obožava šminku i svaka sitnica je razveseli. Cijeli paketi poklonila bih njoj. Rijesila je sve ispite trece godine fakulteta i redovno upisala diplomski studij pa bi joj ovo dala na dar.. Sebi bi ostavila samo ovaj holo lak :)

    Fb: Ines Kristić

    OdgovoriIzbriši
  4. Želim osvojiti ovu nagradu jer obožavam Essence proizvode i oni većinom prevladavaju u mojoj makeup kolekciji, koristim ih već godinama, otkako sam se počela šminkati. Stvarno odlična kvaliteta i pristupačna cijena. :)
    FB: Ivana Cindrić

    OdgovoriIzbriši
  5. Nediljka Jakšić
    Obožavam kozmetiku pogotovo Kad vi ovako lijepo opišete proizvode tako da su poželjni ! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Metalik nijanse me vraćaju u doba srednje škole :) tako da bi bilo super ponovo ih isorobati
    FB: Jasmina Sukalić

    OdgovoriIzbriši
  7. Obožavam kozmetiku i obožavam se njome igrati i isprobavati je.voljela bih isprobati ove Essence novitete jer volim volim Essence, volim sjajno, volim glitter, volim šljokice tako da je ovo za mene idealan poklon.Ovakva blještava dekorativa svakako uljepša dan kad je nosiš bez obzira koliko tmuran jesenji on bio tako da bih seovakvom paketiću razveselila i ne dopustila jesenjem bluesu da pobijedi.

    Fb:Olivera Katić

    OdgovoriIzbriši