nedjelja, 3. rujna 2017.

KOZMETIČKI FAVORIT – srpanj, 2017


Da, dobro ste pročitali...pišem vam o svom favoritu mjeseca lipnja jer kao i obično, kasnim sa ovim tipom posta. Nadam se da mi nećete zamjeriti, ali ovo je proizvod koji sam svakodnevno i sa uživanjem koristila cijeli srpanj i dio kolovoza.
 Ovo će biti priča o odličnom preparativnom proizvodu Avene After Sun Repair gel kremi za tijelo i lice.


Svakodnevan odlazak na plažu jako mi je isušio kožu tijela. Odlučila sam kupiti ovu gel kremu po preporuci farmaceuta i nisam se razočarala.
Gel dolazi u pakiranju od 400ml, a kako sam ga ja obilato svakodnevno koristila, potrajao mi je više od mjesec dana.
Pakiranje je plastično, čvrsto i ima pumpicu što jako volim. 


Tekstura ovog gela je potpuno vodenasta, dakle kao da izlijevate mlijeko za piti (radi se o tome da je proizvod bogat Avene termalnom vodom). Bila sam  iznenađena, ipak piše da se radi o gel-kremi. Prilikom prvog korištenja sam jako stisnula pumpicu i umjesto na dlan većina proizvoda je završila na podu kupaonice. To mi je bila pouka za buduće korištenje. 



Dakle, iako je tekstura vodenasta, ovaj gel izvrsno hidratizira kožu tijela. Upija se momentalno kako ga nanosite. Kada ga mažem po tijelu osjećam da to ipak nije obična vodenasta tekstura, osjeća se pomalo gelasta koegzidtencija pod rukom.
Gel pruža lagani osjećaj hlađenja na koži i na taj način umiruje kožu tijela.
Avene After Sun Repair gel cream je nekomedogen pa proizvođač navodi da se može koristiti i na licu što ja nisam isprobala iz straha da ne izazovem nered.
Također, proizvod je namijenjen osobama sa osjetljivom kožom kao i djeci.

Sastav:


Avene After Sun Repair gel cream je odličan proizvod koji mi je ovo ljeto pomogao da moja koža tijela bude meka i hidratizirana.Osobno, ne vidim razlog zašto se ovaj proizvod ne bi mogao koristiti i tijekom cijele godine osim možda zimi kada tijelo zahtijeva još jaču hidrataciju. 
Proizvod je dostupan samo u ljekarni, a cijena je 149,50kn.

Koji ste vi proizvod koristili ovo ljeto za hidrataciju tijela?



Nema komentara