četvrtak, 7. rujna 2017.

VERONA Products Professional HAUL


Danas vam na blogu predstavljam poljski kozmetički brend čiji su proizvodi od nedavno dostupni i u Hrvatskoj.
Verona Products Professional bavi se prodajom preparativne i dekorativne kozmetike. Sa radom su počeli 2003. godine i u Poljskoj su jedan od vodećih proizvođača kozmetike.
Razvijaju jedinstvene recepte za makeup, njegu lica i tijela te njegu i bojanje kose.
Verona Professional Products ima nekoliko brendova koji su osvojili povjerenje kupaca ne samo na poljskom tržištu, već i u više od 60-tak zemalja širom svijeta.
Njihovi proizvodi nisu testirani na životinjama.
 Kompanija je primila veliki broj prestižnih nagrada kako u području proizvoda tako i za područje korporativne strategije i razvoja, poput Oscar Cosmetics, Oltowy Cosmetics, Consumer Laurel itd.


Na testiranje sam dobila dva preparativna proizvoda o kojima ću vas danas detaljnije izvijestiti.


Vollare krema za tijelo s proteinima kozjeg mlijeka


Prehrambene vrijednosti mlijeka dobro su nam svima poznate. Međutim kozje mlijeko su u kozmetici koristi još Egipćani. Navodno se i Kleopatra kupala u kozjem mlijeku kako bi očuvala ljepotu svoje kože.

Koje su beneficije kozjeg mlijeka u kozmetici?
Mlijeko je prirodni ovlaživač kože koji se u kozmetici koristi stoljećima. Umiruje i vlaži kožu. Kazeini, prirodni proteini iz mlijeka lako se apsorbiraju u kožu, te pomažu brzu hidrataciju suhe kože.
Kozje mlijeko sadrži tri puta više kazeina od kravljeg mlijeka zato je cjenjenije u kozmetičkim proizvodima. Također, alergije na kozje mlijeko su jako rijetke, pa proizvodi s kozjim mlijekom odgovaraju i osobama sa osjetljivom kožom. 

Vollare krema za tijelo s proteinima kozjeg mlijeka dolazi u čvrstoj plastičnoj teglici koja sadrži 175ml proizvoda. Pakiranje je jednostavno, bijela teglica sa zlatnim i bijelim tiskom na sebi. Podsjeća me na ljekarničke proizvode koji svojim izgledom daju osjećaj čistoće i sterilnosti. 


Tekstura mlijeka me podsjeća na vrhnje. Konkretna je, ali opet dovoljno vodenasta da se lako razmaže po tijelu i jako brzo upije u kožu. Volim proizvode za njegu tijela kod kojih ne trebam čekati da se upiju nego se mogu odmah nakon mazanja odjenuti.
Miris ovog mlijeka je predivan, aromatičan, pomalo me podsjeća na mlijeko, med i vaniliju.
Ovo mlijeko mojoj koži pruža odličnu hidratizaciju. Nema perutanja potkoljenica (što je moj najveći problem). 


Ako se volite mazati nakon tuširanja (znam da mnoge od vas to izbjegavaju), sa ovim mlijekom za tijelo nećete pogriješiti. Cijena proizvoda je 25,50kn.

Foot mask & Peeling


Njega stopala je priča za sebe...sve mi tijekom ljeta dosta hodamo bose, nosimo otvorenu obuću, hodamo po pijesku na plaži i za posljedicu dobijemo zadebljanu i za vidjeti jako ružnu kožu na stopalima. O njezi stopala i proizvodima koje ja koristim pisala sam vam u ovom i ovom postu.

Obradovala sam se kada sam dobila na testiranje proizvod za njegu stopala i to baš na kraju ljeta kada su mi stopala u dosta lošem stanju iako ih nastojim što bolje njegovati.

U pakiranju se nalaze dvije odvojene vrećice. U jednoj se je revitalizirajući piling za pete, a u drugoj maska. Također, dobiju se i stopalice od plastične folije.


Kako sam koristila proizvod?
Nakon tuširanja sam prvo rašpicom pokušala otkloniti što više kože sa stopala. Zatim sam na mokra stopala stavila piling. Tekstura pilinga u sebi sadrži sitno mljevena zrnca koja su nježna i pomiješana u mješavini ulja makadamije, masline i ekstrakta kamilice. Piling se ostavi na stopalima 5 minuta i za to vrijeme većinu proizvoda stopalo upije.


Zatim sam stopala isprala vodom i uklonila zaostala zrnca pilinga. Budite pažljivi, zbog ulja u pilingu stopala su skliska.
Potom sam opet na mokra stopala stavila masku i obukla priložene stopalice. 
Tekstura maske je uljna, mirišljava i bezbojna.
Maska se na stopalima drži 10-tak minuta


Stopala se više ne ispiru, samo sam višak maske koju koža nije upila obrisala ručnikom.
Koža stopala je nakon ovog tretmana nevjerojatno meka na dodir i nahranjena.
Ovo pakiranje mi je bilo dovoljno za tri tretmana jer sa proizvodom ne treba pretjerivati. Cijena pilinga i maske za stopala je 7,5kn.
Ako se volite igrati i kod kuće odraditi tretman pedikure, zavoljet će te ovaj proizvod.
Ja ga svakako namjeravam ponovo kupiti.

Sve Verona Products Professional proizvode možete naručiti na njihovoj Facebook stranici ili na Instagram profilu.

PR proizvod


Hoćete li kupiti neki od ovih proizvoda?
Volite li kao ja uvijek





2 komentara

  1. Nisam isprobala,ali super mi proizvodi zvuce i povoljni su. Moja mama bi obozavala oba proizvoda za stopala pa cu joj to prvo pribaviti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Proizvod za stopala je savršen! Nadam se da će mama biti sretna

      Izbriši