utorak, 25. travnja 2017.

NEW IN #4


Iznenadila sam se kada sam vidjela koliko dugo vam nisam pisala o novim proizvodima koje sam kupila. U buduće ću se truditi češće pisati ovakve postove, kako bi mi mogli sugerirati koje recenzije prvo želite čitati.
Uvijek se trudim kupovati samo ono što mi zaista treba, ali loše to meni ide!
Opet sam, naravno, kupovala puno više preparative, pa ću početi od nje.




Preparativa:
Dugo sam željela isprobati Alpha-H proizvode, pa sam na sniženju ulovila Alpha-H Liquid Gold Smoothing and Perfecting Mask with Lavander i hvaljeni Alpha-H Liquid Gold with Glycolic Acid (već je u upotrebi, pa će recenzija uskoro).


Hidratacije nikada dosta, pa sam kupila Darphin all-day skin-hydrating cream gel (već je u upotrebi).


Prvi put sam u prosincu kupila proizvod za rast trepavica Pharmatheiss Cosmetics Eyelash Booster. Proizvod sam potrošila, redovito sam ga koristila skoro 3 mjeseca.


Podlegla sam pomami zvanoj COSMEL, za prvi put sam kupila COSMEL Fresh Hydro Tonik i New CellMild wash gel


Ovaj divan poklon paket sam dobila od kolegice i već sam ga testirala. Radi se o Orofluido Beauty Elixir + Mascara


Prošle godine u Douglas parfumerijama se pojavio novi brend za njegu tijela. Za sebe sam odabrala Rituals gel za tuširanje


Još jedan gel za tuširanje koji me privukao svojim mirisom - Bottega Verde Iris gel za tuširanje


Na web shopu Yves Rocher često budu sniženja, pa sam se počastila Hemameli mlijekom za tijelo i gelom za tuširanje


Lovila sam sniženja i kupila dva proizvoda koja mislim koristiti ovo ljeto - Melvita eau extraordinaire Fleur d`Orange i Melvita eau florale de Lavende


Za njegu kose kupila sam Phyto Anti-dandruff intesive treatment šampon za kosu


Jako volim Madara proizvode, kupila sam Madara Clarifying Toner, i Madara Peel Brightening AHA peel mask (ponovljena kupnja, dužna sam vam recenziju)


Nešto novo, Innisfree grean tea sleaping pack.



Dobila sam dr.Bratnt Magnetight age-defier mask (PR proizvod) koju koristim već neko vrijeme.


Hvaljeno Kiehl`s noćno ulje, Kiehl`s Midnight Recovery Concrencate (PR proizvod), sam već koristila pa očekujte recenziju ubrzo. 


U Muller-u sam uzela zanimljivu masku Lotique anti-ageing lifting system koju tek trebam testirati.



Na testiranje sam dobila AlpStories Organic Shampoo (PR proizvod) koji je već u upotrebi. 


U fazi isprobavanja krema za umivanje kupila sam Neutrogena Visible Clear pink grapefruit cream wash. Proizvod sam već koristila, pa ću uskoro napisati recenziju.


Još jedan šampon za kosu namijenjen smirenju nadraženog vlasišta - Yves Rocher Vitalite Shampoo.


Jedva sam čekala sa u naše drogerije dođe Garnier Micellar Cleansing gel wash. Proizvod koristim već neko vrijeme, pa ću ga uskoro recenzirati. 


Isprobavanju proizvoda nema kraja, pa ću vidjeti kako radi Garnier Eye make-up remover 2in1


Lierac Hydragenist krema za lice i Lierac Dermaquillant Purete pjena za umivanje ću tek isprobati.


U pohodu na iHerb kupila sam Reviva Labs 5% Glycolic Acid Cream, Primavera Organic Immortelle Water, DR. SCHELLER Pomegranate mlijeko za čišćenje lica, Andalou Naturals Pore Minimizer tonik s malim postotkom salicilne kiseline. Također, tu je i Real Techniques kist koji koristim za nanošenje kompaktnog pudera. 



Ovu Vichy Normaderm kremu sam kupila za ljeto.


Kako sam sklona seboreičkom dermatitisu dobila sam La Roche-Posay Kerium DS creme (PR proizvod)


Od Eucerina sam dobila Elasticity+Filler ulje za njegu zrele kože (PR proizvod)


Filorga me razveselila proizvodom iz njihove nove linije - Filorga NCTF-REVERSE Supreme regenerating fluid (PR proizvod). Fluid je već u upotrebi!


Kako na iHerbu ovog sapuna često nema za naručiti, opskrbila sam se zalihama za ljeto. (recenzija).



Dekorativa:

Urban Declay VICE Lipstick



 NYX Mat Lipstick


Moj omiljeni Estee Lauder ruž za usne, ovaj put u nijansi Potenty.


Physicians Formula Palette Blush je već dugo u upotrebi.


Bobbi Brown Long-Wear Gel Eyeliner je valjda jedini eyeliner kojeg ja znam pravilno aplicirati. O kvaliteti neću govoriti jer je ovo ponovljena kupnja (recenzija).


Još jedan eyeliner, ovaj put u ljubičastoj nijansi za ljeto - Make Up For Ever Aqua Liner


Pupa je meni drag brend čije sam proizvode nekada puno više koristila. Nedavno sam kupila Vamp! maskaru za oči i Pupa Multiplay olovku za oči, obje u ljubičastoj nijansi. 


Kupila sam još jednu Essence maskaru za oči iz njihove nove kolekcije.


Golden Rose je brend čije proizvode ne koristim često. Zato sam poharala dućan i kupila dvije wet & dry palete sjenila i dva Precision Eyeliner-a.


Nabla mono sjenila za oči su me oduševila i namjeravam popuniti ovu paletu. Recenziju pišem uskoro.


Bronx slide baked mono sjenila na oči su več u upotrebi.


Moj omiljeni Estee Lauder Ideal Matte tekući puder dugo sam lovila po internet shopp-ovima jer se povlači iz prodaje (recenzija).



Proizvod kojeg sam prekrižila na wish listi je Estee Lauder Double Wear Concealer


Nova Missha BB krema pod nazivom Signature Realcomplete BB Cream (jučer sam je prvi put koristila)


U Zari često možete naići na promotivna pakiranja njihovih parfema (koji su meni jako dobri). 


Mama mi je poklonila Boss The Scent for her set, parfem i losion za tijelo.


Počastila sam se sa još dva parfema! Cacharel Anais Anais Premier Delice



Sa wish liste sam prekrižila Zadig & Voltaire This is for her!



Drage moje čitateljice, došli smo do kraja ovog posta!

Imamo li neke zajedničke proizvode?
Recenziju kojeg proizvoda želite prvo čitati?


4 komentara

  1. Ovo je jedan od ljepših new in proizvoda koje sam vidjela :D Sve same divote te se veselim recenzijama <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga moja! Iako ovaj post nije naišao na veliki odaziv čitateljica

      Izbriši
  2. Divnih stvari se naslo kod tebe,mene najvise zanimaju recenzije kremica,posto sam vise za preparativu.I neki prvi dojmovi Lierac pjene za umivanje.Da si mi blize,opljackala bih te,hahaha.
    Drago mi je da si kupila Zadig&Voltaire,ja ga imam i obozavam,iako mi svaki parfem brzo dosadi,ovaj jos nije.Nadam se da ces uzivati u njemu,i naravno svim ostalim divotama.Veselim se buducim recenzijama:-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga na lijepim riječima :)
      Recenzije nekih proizvoda idu uskoro, a Lierac pjenu za umivanje trebam tek isprobati.
      Parfema meni nikada dosta, hihihi....

      Izbriši