subota, 22. travnja 2017.

Fitessential anticelulitna linija proizvoda

Iako je trenutno zahladilo, proljeće je već u punom jeku. Topliji dani sa sobom donose nama ženama tisuću novih problema. Jedan od njih je i celulit, neželjeni podstanar gotovo svake žene.
Celulit nastaje iz više razloga: nepravilna prehrana, malo kretanja, poremećaj cirkulacije itd.

Naravno da i ja spadam u žene koje imaju celulit i čini mi se kako je s godinama sve više vidljiv. Iako ne nosim mini suknjice i kratke hlačice, prvi odlazak na plažu mi je uvijek noćna mora. Dok ne „uhvatim“ malo boje, čini mi se kako je celulit kojeg imam na bedrima još vidljiviji.
Ne vrijedi kukati, treba se uhvatiti u borbu s celulitom!
Osim prehrane i fizičke aktivnosti na celulit moramo djelovati  i pravilnom njegom kože.

Zato sam se obradovala kada sam od ADRIA SPA Hrvatska na testiranje dobila Fitessential anticelulitnu liniju proizvoda.





Ova linija sadrži 5 proizvoda koji bi vam trebali pomoći u borbi protiv celulita, a ja imam piling i ulje za tijelo.

Svi proizvodi iz Fitessential linije bazirani su na sljedećim sastojcima:
  • ulje bršljana – uklanja višak vode i nakupine masnoće, stimulira mikrocirkulaciju
  • kofein – u organizmu djeluje kao diuretik, potiče cirkulaciju krvi i pomaže organizmu da se oslobodi toksina i masnih naslaga
  • mješavina najfinijih biljnih ulja jojobe, lješnjaka i makadamije
  • odabrana eterična ulja grejpa, mandarine i ružmarina

Fitessential anticelulitni piling za tijelo


Redovito radim piling tijela, a ovaj piling je jedan od boljih pilinga koje sam koristila u zadnje vrijeme.
Proizvod dolazi u plastičnoj posudi i sadrži 190g proizvoda. Kada otvorite kutiju odmah vas zapuhne jak miris kave, miris koji jako volim. Piling sadrži kofein i zrnca 100% Arabica kave koji potiču razgradnju masnih naslaga.
Svima vama koje ne pijete kavu i ne volite njen miris, to će biti problem.
Tekstura pilinga u posudi je jako kruta i dosta teško je proizvod nanijeti na tijelo, jednostavno komadi proizvoda otpadaju sa tijela.


Međutim, kada počnem sa masažom, pod prstima se koegzistencija proizvoda mijenja i on postaje jako ugodan, do izražaja dođe njegova uljna komponenta (ulje bršljana te eterična ulja grejpa, mandarine i ružmarina). Zrnca pilinga su malo grublja što se meni sviđa.
Nakon što proizvod isperem vodom koža ostaje meka i osvježena.



Sastav:

Ne znam koliko će ovaj piling utjecati na smanjenje celulita jer za neki vidljivi učinak potreban je duži vremenski period, ali jako mi se sviđa kako ovaj proizvod obavlja svoj posao tako da sa njim radim piling cijelog tijela.
Cijena ovog anticelulitnog pilinga je 79,90kn.

Fitessential anticelulitno ulje za tijelo


Znamo koliko je u borbi protiv celulita važna masaža, a ovo ulje je upravo namijenjeno tome.
Ulje je pakirano u boci od 200ml koja ima pumpicu radi lakšeg korištenja.  


Tekstura ulja je jako vodenasta i dovoljna je mala količina proizvoda za jednu masažu. Ulje se teško upija u kožu što je karakteristika svih masažnih ulja. Miris ulja je predivan, osvježavajući, prevladava miris grejpa. 


Sastav:

Važno je naglasiti da proizvod ne sadrži parabene, umjetne mirise niti umjetne boje.
Jako ugodan proizvod koji doslovno budi sva čula i ispunjava vas svježinom.
Cijena ulja je 94,90kn.

Zaključak:
Jasno mi je koliko je celulit tvrdokoran i kako je za njegovo uklanjanje potreban dug period, dosta tjelesne aktivnosti, pravilna prehrana...pa tek onda korištenje bilo kojeg anticelulitnog proizvoda za njegu tijela.
Međutim, ako se još uvijek dvoumite koji anticelulitni proizvod za njegu tijela kupiti (a iskreno, ovi proizvodi u proljeće iskaču iza svakog kantuna!), imate moju toplu preporuku za Fitessential proizvode!
Sve Fitessential proizvode možete kupiti klikom na link

PR proizvod

Imate li naviku koristiti anticelulitne proizvode za njegu tijela?
Koji proizvod vam daje najbolje rezultate?

2 komentara