petak, 9. prosinca 2016.

KOLIKO ČESTO TREBA MIJENJATI PROIZVODE ZA NJEGU LICA?


Trenutno sam u periodu kada mijenjam svoju skincare postavu što me potaklo da napišem post ovog tipa.
Kao beautyblogerica, dosta često radi testiranja mijenjam proizvode za njegu lica. Naravno, nikada neću testirati proizvod za koji unaprijed znam da mojoj koži neće odgovarati (namijenjen je drugom tipu kože, komedogen je, sadrži puno alkohola itd). Uvjerila sam se da prečesto mijenjanje skincare proizvoda dosta šteti mojoj koži. Zato nastojim uvoditi samo jedan novi proizvod i testirati ga što duže da bih stvarno mogla ocijeniti kako reagira na mojoj koži.
Je li vam se ikada dogodilo da vam više ne odgovara krema koju ste godinama koristili i koju je vaša koža obožavala?
Postoji, rekla bih mit (znanstveno neutemeljena činjenica) da se naša koža „navikla“ na neki proizvod te stoga proizvod prestaje „raditi“.
To nije istina!




Čak ako neki proizvod za njegu koristite svaki dan zadnjih 10 godina i ako vam sastav tog proizvoda odgovara, proizvod će i dalje biti dobar. Proizvodi za njegu ne mogu samo tako prestati „raditi“.
 Što se onda promijenilo?
Kada vam proizvod za njegu ne daje iste rezultate kao ranije, promijenilo se stanje vaše kože.
Različita stanja kože zahtijevaju korištenje različitih proizvoda s različitim aktivnim sastojcima. Na primjer ljeti, moja koža više naginje ka masnoj, a sunce i more je dosta isuše. Tada koristim proizvode laganije teksture koji hidratiziraju moju žednu kožu. Zimi, kada vrijeme postane hladnije, koristim bogatije kreme i obavezno AHA ili BHA kiseline.
To je ono što ja radim, osluškujem potrebe svoje kože i prema njima biram proizvode za njegu. 
Vaša koža se mijenja i sa godinama, ali i sa hormonalnim promjenama. U nekom periodu života pojave se bore, hiperpigmentacija i niz drugih stanja. Kao u pubertetu tako i u menopauzi mogu se zbog hormonalnih promjena u tijelu pojaviti akne ili potkožne, bolne ciste. Kod ovih pojava najvažnije je da na vrijeme promijenite proizvode za njegu i da ne dirate akne jer će te situaciju sami pogoršati. Obratite se provjerenoj kozmetičarki koja će svu gamad očistiti na stručan način.

Ako ste jedna od sretnica kojoj se vremenom stanje kože ne mijenja i imate svoju rutinu u njezi kože, nastavite s njom. Nema potrebe mijenjati proizvode za njegu ako se stanje vaše kože nije promijenilo.
Kada u njezi kože želite uvesti novi proizvod dobro proučite njegove aktivne sastojke. Jako je važno da oni odgovaraju vašem trenutnom stanju kože.

 Mijenjate li često svoje proizvode za njegu kože?

2 komentara

  1. Interesantan post... Ja godinama ne menjam svoju rutinu i bas sam se pitala da li je to pravilan izbor... Tako da sam sada dobila odgovor.. Hvala :-)
    www.my-kind-of-beautuful.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši