ponedjeljak, 12. prosinca 2016.

ORIFLAME: Feet Up Winter Woods krema za stopala

Kako zimi ne nosimo otvorenu obuću, mnoge žene zaboravljaju redovito mazati stopala. Ali, zapamtite, zimi je njega stopala neophodna isto kao i ljeti.
U danšnjem postu predstavljam vam jednu u nizu krema za njegu stopala švedskog brenda Oriflame.

Riječ je o kremi Feet Up Winter Woods koja je obogaćena uljem cedra.





Što ja očekujem od kreme za stopala?
Jedna sam od onih koja ima osjetljiva stopala tijekom zime u smislu da mi često javljaju žuljevi, natisci, a imam problema i sa urastanjem nokta u meso na palcu. Dakle, puno neugodnih i bolnih problema zbog kojih redovito odlazim na pedikuru.
Od kreme za stopala očekujem da bude masna, hranjiva, da je koža upije i da mi pete štiti od isušivanja i pucanja kože.
Jesam li to dobila od Feet Up Winter Woods kreme pročitajte u nastavku.


Feet Up Winter Woods krema za stopala dolazi u mekoj, plastičnoj tubi od 75ml.
Blagog je i ugodnog mirisa, mada meni to i nije toliko bitno kada se radi o kremi za stopala. 
Tekstura ove kreme je lagana i masna, što i ne čudi jer u svom sastavu sadrži ulje cedra.



Zbog lagane teksture krema se lako razmazuje i za sobom ostavlja mastan trag.Taj mastan trag mi isto ne smeta jer stopala mažem uvijek navečer, prije spavanja. 

Sastav:

Moje mišljenje:
Feet Up Winter Woods krema za stopala nije ispunila zahtjeve koje sam očekivala. Mastan trag koji krema ostavlja nakon mazanja stopala ostaje na koži i ne upija se. Stopala su i ujutro masna (ne toliko koliko navečer!), ali nisu hidratizirana i glatka.
Znam da su mi stopala „slaba točka“ i posvećujem im puno njege i pažnje, tako da bi se nekom drugom vjerojatno krema svidjela
Ja čisto iznosim svoje subjektivno mišljenje.
Feet Up Winter Woods kremu za stopala možete naručiti u Oriflame katakogu po sniženoj cijeni od 25,90kn.

PR proizvod

Vodite li zimi brigu o svojim stopalima?
Koja je vaša omiljena krema za stopala?

Nema komentara