ponedjeljak, 21. studenoga 2016.

ESSENCE: Matt Matt Matt Lipstick

Spadam u osobe koja ne voli mat ruževe, ali ove godine sam se uvjerila da je kod mat ruževa jako važna kvaliteta njihove teksture. O tome ovisi koliko će vam ovakvi ruž isušiti usne i koliko će se uvlačiti u pore usana. Dakle, volim samo „određene“ mat ruževe!
Među njima spadaju novi Essence Matt Matt Matt ruževi koje sam jako zavoljela.
Imam dvije nijanse (od ukupno osam nijansi) i to 02 perfect match* i 08 it`s statement.

Prvu nijansu sam dobila u Essence paketiću (hvala Matilda!), a onda sam odmah otrčala po još jednu nijansu. Kako to ide kod pisanja beauty bloga, dobivenu nijansu sam fotografirala prije isprobavanja, pa se unaprijed ispričavam na malo pomiješanim fotkama. 
Tekstura ovih ruževa je kremasta što jako volim. Lako se nanose na usne zato što nisu previše suhi, pa ruž lako klizi po usnama. 
 Pigmentiranost je odlična! Meni na usnama izdrže oko 3 sata ako u međuvremenu ništa ne jedem. Prežive kavu ili sok bez problema.
Mat završetak je jako lijep i do punog izražaja dolazi tek par sekundi nakon što stavite ruž. Ne uvlače se u pore usana i ne trebate prethodno puno pripremati usne (ja inače svaku večer koristim lip balm, pa su mi usne u dobrom stanju). Također, neće vam se dogoditi da vam se ovaj ruž skori na unutarnjem rubu usana (znate onu ružnu crtu koju moramo skidati mokrim maramicama).

A sada malo o nijansama koje imam!






02 perfect match je nude nijansa, ali ne ona kada vam usne posvijetle kao da ste na njih stavile puder. Ova nijansa ima neku živost u sebi, na mojim usnama vuče na ružičasto. 


Uglavnom, ovo je odlična nijansa kada želite istaknuti oči pri večernjem izlasku ili uz minimum makeupa za dnevni izgled.




08 it`s statement je moja omiljena jesensko/zimska nijansa ruža. To je tamno crvena s dodatkom berry nijnse. 


Na fotografijama nisam uspjela uhvatiti pravu nijansu ovog ruža, pa izgleda kao klasična plum nijansa. Međutim, primjesa crvene boje u ovom ružu je u prirodi baš vidljiva i to je upravo ono što ga čini posebnim.






Essence Matt Matt Matt ruževe možete kupiti u DM-u, Kozmu i Muller-u po cijeni od 19,90kn.

*PR proizvod

Jeste li već odabrali svoju omiljenu nijansu Essence mat ruža?




3 komentara

  1. Imam točno iste nijanse kao i ti i jako sam zadovoljna ruževima. :D 02 je, kako si i sama rekla, više nešto neupadljivo za svaki dan, dok je 08 prava "vamp" nijansa, ja ju volim nanijeti u 2-3 sloja da izgleda gotovo crno. :P

    OdgovoriIzbriši
  2. Nijanse su divne i ne cini se uopce los onako za svaki dan. :)

    OdgovoriIzbriši