ponedjeljak, 3. listopada 2016.

ESSENCE: Matt Matt Matt sjajilo za usne

Novi proizvod za usne kojih ovih dana možete pronaći na Essence stalcima u DM-u i Mulleru je Matt Matt Matt sjajilo za usne.

Iako nisam ljubitelj sjajila, samo zato što ostavljaju ljepljiv osjećaj na usnama, priznajem da me ovaj proizvod ugodno iznenadio. 





Sjajilo dolazi u debeljuškastoj prozirnoj tubi, meni je ovo pakiranje baš simpatično.
Četkica za apliciranje sjajila je standardna, nije previše meka, ali i ne grebe usnice.


Tekstura sjajila je dosta kremasta i lako se razmazuje po usnama. Pigmentiranost je odlična, iskreno to sam i očekivala jer je nijansa sjajila dosta tamna. Što se postojanosti tiče, sjajilo će preživjeti kavu ili sok, ali nakon obroka će te ga morati obnoviti.
Ovo sjajilo ima mat završetak, ali je on u odnosu na druga mat sjajila meni puno ugodniji na usnama. Znam da su svi poludjeli za Aura mat sjajilima, međutim, meni Essence Matt Matt Matt sjajilo pruža puno ugodniji osjećaj na usnama. Nemam osjećaj da su mi usne „skorene“ jer je taj mat završetak baršunast i jako ugodan na usnama.
Naravno, prije nego na usne stavite bilo koje mat sjajilo ili ruž morate ih dobro pripremiti tj. hidrirati.


Matt Matt Matt sjajilo za usne dolazi u 5 nijansi, a moja nijansa je 05 simply be an icon.
Meni je nijansa jako draga, nosiva, neodređena....neka mauve nijanse. Na dnevnoj bazi lijepo osvježi cijelo lice, a opet nije agresivna. Lijepo ide iz neutralan makeup očiju.



Essence Matt Matt Matt sjajilo za usne je dobar proizvod i mislim da će mnogima biti favorit ove jeseni.
Cijena sjajila je 19,9kn.

PR proizvod

Imate li već svoj primjerak ovog sjajila?
Kako vam se sviđa nijansa?
Volite li više ruž ili sjajilo za usne?


4 komentara

  1. "Matt Matt Matt sjajilo za usne dolazi u samo jednoj nijansi 05 simply be an icon."
    - Dolazi u PET nijansi!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga, hvala ti na obavijesti...stvarno nisam znala..ispravit ću to odmah !

      Izbriši
  2. Hmmmm, zanimljivo. Ja sam cula dosta drugacije dojmove o ovom proizvodu, koji su nazalost bili negativni. Ali izgleda da to ovisi od osobe da osobe.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A sve je to subjektivno mišljenje. Ja općenito ne volim sjajila, ali trudila sam se objektivno recenzirati ovaj proizvod

      Izbriši