subota, 15. kolovoza 2015.

OLIVAL: Pekmez za ubrzano tamnjenje + DARIVANJE

Za sve vas koji idete na more krajem kolovoza ili početkom rujna, evo prilike da osvojite vrijedan poklon koji će vam pomoći da brže dobijete brončanu boju.
Radi se o dobro poznatom Olival prekmezu za ubrzano tamnjenje o kojem ste već mogli pročitati puno recenzija.
Zato ću ja napisati za one koje još nisu upoznate svoj kratki osvrt na ovaj proizvod.




Olival prekmezu za ubrzano tamnjenje dolazi pakiran u plastičnoj posudi od 250 ml. To je zaista puno proizvoda koji vam može dugo potrajati jer je pri jednom nanošenju potrebno jako malo proizvoda.
Plastična kutija ima čep na zavrtanje, dakle pakiranje je kvalitetno i ne morate se bojati da će unerediti vašu torbu za plažu.

Kada otvorite kutiju odmah osjetite lijep miris koji mene podsjeća na PEZ bombone (nadam se da ih se sve sjećate iz djetinjstva!). Miris se dugo zadržava na koži.

Tekstura proizvoda je čvrsta, podsjeća me bojom i izgledom na Podravkin pekmez.




Jako lako je proizvod nanijeti na kožu. Lijepo se razmazuje i ostavlja laganu boju na koži. Moja koža ovaj pekmez djelomično upije, jer ipak ostaje na površini kože tanki, masni film.
Iako je proizvod vodootporan,  preporučujem da ga nanesete par puta tijekom boravka na plaži. 

Sastav:


Bitno je naglasiti da ovaj proizvod ne sadrži zaštitne filtere tj. da ne pruža adekvatnu zaštitu kože od sunca. Znači, prije pekmeza, obavezno nanesite svoju zaštitnu kremu.

Kako sam i ja pročitala puno recenzija o ovom proizvodu, napravila sam jedan mali pokus kako bi se u neke stvari uvjerila!
Evo što sam zaključila:
  • kada koristite ovaj pekmez, najbolje je da na sebi imate tamni kupaći kostim, jer proizvod ostavlja mrlje na kupaćem kostimu
  • također, ostavlja i mrlje na ručniku
  • mrlje s ručnika sam lako oprala na temperaturi od 60 stupnjeva, ali mrlje na kupaćem kostimu su ostale
Moje mišljenje:
Pravi učinak Olival prekmeza za ubrzano tamnjenje nisam mogla utvrditi jer sam već dobila brončanu boju tijela.
Pekmez nisam nanosila na lice, jer sadrži komedogene sastojke.

Proizvod se može kupiti u svim Konzum i DM dućanima po cijeni od 69,90kn.

PR proizvod

Olival jednu čitateljicu nagrađuje s pekmezom za ubrzano tamnjenje!


Pravila nagradne igre:
  •      u komentarima ostaviti ime pod kojim me pratite na Facebook-u
  •      lajkati Facebook stranicu ovog bloga
  •      objavu o darivanju je obvezno podijeliti pod opcijom "javno" 
  •      anonimne komentare neću uzeti u obzir
  •      nagradna igra traje do subote, 22. kolovoza 2015. u ponoć
  •      nagradna igra je otvorena samo za čitateljice iz Hrvatske



Dobitnicu će odabrati Random.org. a ja ću objaviti njeno ime na Facebook stranici bloga i ovdje na blogu.

Dobitnica mi se mora javiti na Facebook stranicu u roku od 48 sati inače biram drugu dobitnicu.

Sretno svima!



Dobitnica Olival pekmeza za ubrzano tamnjenje je Diana Štimac!!!!!!!
Čestitke Diani!!!!!!!

Svima vama puno sreće u sljedećoj nagradnoj igri koja će biti uskoro!








23 komentara

  1. FB: Diana Štimac

    Super darivanje :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Proizvod je odlićan!!
    Lucija Ćulum

    OdgovoriIzbriši
  3. Ne ucestvujem u igri, samo zelim da kazem da je ovo sjajna stvar, bukvalno ga svi hvale i dobitnica ce se zaista usreciti :) <3

    OdgovoriIzbriši
  4. FB: Tea Šainović
    Share: https://www.facebook.com/tea.sainovic/posts/10153534501936306

    OdgovoriIzbriši
  5. FB: Marija Pupić-Bakrač

    OdgovoriIzbriši
  6. FB: Jedna Jasna
    Share: https://www.facebook.com/jasna0301/posts/425883684257860

    OdgovoriIzbriši
  7. FB: Irena Mat
    Share: https://www.facebook.com/sa.ki.7505/posts/1877484052477454?pnref=story

    OdgovoriIzbriši
  8. Pratim te preko FB : Ines Obradović i Bloglovina : Chelsea :-)

    OdgovoriIzbriši