petak, 14. kolovoza 2015.

AVON: Naturals Strawberry Moisturising Body Scrub


Obožavam piling za tijelo! Volim osjećaj na koži nakon korištenja pilinga. Uglavnom koristim piling za tijelo s krupnijim česticama, koji sadrži ulje koje koži daje posebnu mekoću.
Iz Avona sam dobila Naturals Moisturising body scrub s mirisom jagode.





Piling dolazi u mekoj, plastičnoj tubi koja sadrži 200ml proizvoda. Na tubi se nalazi mali otvor za doziranje proizvoda.


Sam proizvod je bijele boje i prekrasnog mirisa, naravno, po jagodama. Nekada voćni mirisi znaju biti preteški, ali ovaj miris je svjež i jako ugodan.
Piling je jako nježan, sadrži sitne čestice koje lijepo „ispoliraju“ kožu tijela. 



Iako u uputama piše da se ovaj piling koristi 2-3 puta tjedno, ja sam ga koristila svakodnevno jer je nevjerojatno blag i hidratantan.
Piling sadrži karite maslac, mliječne proteine i vitamin E.
Odlična kombinacija sastojaka koja kožu tijela ostavlja hidratiziranom, mekom, glatkom i osvježenom.   


Koristite li Avonove pilinge za tijelo?




Broj komentara: 10

  1. Ja koristim čokoladni :D Razmišljala sam i ovaj da probam :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Volim pilinge iako ih rijetko koristim! Trenutno koristim Avon Skin So Soft gel kremu i odlična je. Baš rashladi tijelo na ove vruće dane. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlicno izgleda, moracu da ga narucim i probam. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da vidiš kako samo lijepo miriše.....pravi miris svježih jagoda

      Izbriši
  4. Obožavam pilinge za telo! Avonov favorit mi je onaj sa čokoladom iz iste kolekcije, a već merkam i ovaj - imam kupku iste mirisne note i fantastično miriše samo što mi malo isušuje kožu :/.

    OdgovoriIzbriši
  5. Obožavam pilinge za tijelo a ovaj mi se baš čini kremast po mom ukusu. Također koristim pilinge puno češće nego što treba :)

    OdgovoriIzbriši