petak, 28. kolovoza 2015.

ESSENCE: Kolekcije #secret party


Nedavno sam od Essence Cosmetics dobila par novih proizvoda iz njihove ljetne kolekcije #secret party. Sve proizvode iz ove kolekcije karakteriziraju jake i vesele ljetne boje koje odlično pristaju preplanulom tenu.





#secret party-lak za nokte 03 pink up your life


Lak za nokte dolazi u predivnoj, ružičastoj nijansi i rado ga nosim na nogama. Spada u long-lasting lakove za nokte i na nogama stvarno dugo traje. Koliko bi trajao na rukama ne znam jer ja imam gelirane nokte. Lak se treba nanijeti u dva sloja da bi njegova boja došla do punog izražaja.Kist je odličan i s njim se lijepo i ravnomjerno može nanijeti lak.
Ova kolekcija lakova za nokte dolazi u četiri boje.
Cijena laka za nokte je 15,90kn.



XXL shine lip gloss 29 cute pink


Sjajilo za usne koje je nježne, ružičaste nijanse mi se najmanje svidjelo. Kada ga nanesem na usne boja je jako blijeda, a tekstura sjenila je ljepljiva. U biti, ovo sjajilo samo ističe prirodnu boju usana i daje im sjaj.
Sjajilo za usne dolazi u dvije nijanse po cijeni od 15,90kn.




#secret party-kabuki blush


Odličan kabuki kist koji me iznenadio svojom kvalitetom. Prala sam ga već par puta i nijedna dlačica nije otpala. Odličan je za nanošenje rumenila ili bronzera. Mislim da bi svaka žena trebala imati jedan kabuki kist u svojoj kolekciji kistova.
Cijena kabuki kista je 39,90kn.



#secret party-blush, 01 pink up your life


Ovo rumenilo prosto obožavam! Tekstura mu je meka i jako je pigmentirano. Boja je lijepa, ružičasta koja licu daje zdrav i svjež izgled. Na obrazima se drži cijeli dan i odlično se slaže s BB kremom koju ljeti koristim. Lako se blenda. Prilikom korištenja ovog rumenila počnite s malom količinom, jer se lako nadograđuje.
Na moju veliku žalost, ja sam imala nezgodu prilikom fotografiranja rumenila! Rumenilo mi je ispalo, plastika se nije slomila (veliki plus za kvalitetno pakiranje!), ali se sam proizvod uneredio. Ipak, morala sam vam pokazati ovu predivnu boju rumenila bez obzira što slike ne izgledaju prezentativno.
Rumenilo dolazi samo u ovoj nijansi po cijeni od 25,90kn.





PR proizvod


Imate li koji od ovih Essence proizvoda?
Koji proizvod iz kolekcije #secret party vam je najdraži?











Broj komentara: 16

  1. Nažalost nisam ugrabila niti jedan od ovih proizvoda, ali rumenilo i lak su mi baš lijepi.

    OdgovoriIzbriši
  2. obožavam ovaj kabuki <3
    a i rumenilo je divno :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš šteta za rumenilo, ali nema veze bitno da se može koristiti jer je nijansa divna. A i lakic mi se jako sviđa.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U svemu treba gledati pozitivnu stranu! Cijela kolekcija je baš "slatka"

      Izbriši
  4. Ajoj rasuto rumenilo :(
    Imam i rumenilo i bronzer i oboje su mi odlični. Rumenilo je stvarno divne nijanse

    OdgovoriIzbriši
  5. Žao mi je zbog nezgode i što sam preskočila ovu Essence LE kolekciju. Kabuki sam imala u rukama, ali ga na kraju nisam uzela jer imam nekoliko takvih kistova :/

    OdgovoriIzbriši
  6. Lak za nokte je predivan, nijansa je bas nezna i lepa. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Taj kabuki mi je trn u oku, nisam ga uspjela kupiti kada je kolekcija bila aktivna :/ krasan je :)

    OdgovoriIzbriši