nedjelja, 30. kolovoza 2015.

NEW IN #3-preparativna kozmetika


Već mjesecima pokušavam biti na kozmetičkoj dijeti, tj. kupovati samo one proizvode koji su mi zaista potrebni. Ni sami ne znate koliko mi je to teško kada, ali dosta se dobro držim. Ipak sam se počastila s nekim proizvodima, a neke sam dobila na recenziju.

Što sam zadnje kupila/dobila od preparativne kozmetike pročitajte u nastavku posta.
Kako bih pojednostavnila ovaj post, podijelila sam ga u nekoliko kategorija!

Proizvodi koje sam kupila nakon puno pročitanih pozitivnih recenzija:

Beauty Blender spužvica

Body&Soul četkica za umivanje lica


Loko kozmetika-Magični prah


Loko kozmetika-Makeup Remover


Alba Botanica-hawaiian oil free moisturizer (krema za lice)


Alba Botanica-hawaiian facial toner



Proizvodi koje sam kupila iz znatiželje:

Himalaya Herbals-Neem Scrub


Himalaya Herbals-Neem&Turmeric soap


Balea-Beauty Effect eye&lip serum


Yves Rocher-Micellar cleansing water


Yves Rocher-Replumping serum foundation


Yves Rocher-Blackberries silky body cream


Barfuss-krema za njegu stopala sa pantenolom i 25% uree


Siona Ceratin Complex-sprej za zaštitu kose prilikom peglanja i feniranja


Mixa baby-gel za tuširanje

Jardin Naturel-regenerativna krema s puževom sluzi


Cottage-piling gel za tuširanje s mirisom ljubičice


Bionsen-gel za tuširanje



Proizvodi kojima sam ostala vjerna:

Natura Siberica-Cleansing Foaming Mousse (za mješovitu i masnu kožu lica)

Apivita-Aqua vita okoloočna krema


Apivita-Natural Serum lifting


Apivita cleansing-Purifying Tonic



Apivita-Body Tonic

La Roche-Posay Hidreane Legere



Proizvodi koje sam dobila na recenziju:

Apivita-Natural Serum Radiance


Eucerin-Volume Filler


Avene-Fluide matifiant


Olival-Čarobno zlatno ulje 




Proizvodi s kojima sam se počastila:

L`Occitane-dezodorans


L`Occitane au Brasil-Jenipapo gel za tuširanje, LE


L`Occitane Rose 4 Reines-gel za tuširanje


Nuxe Huile Prodigieuse dry oil


Klorane-šampon za kosu

Afrodita professional Pure Oxygen-krema za lice



Jeste li koristile neki od ovih proizvoda?
Kakva su vaša iskustva?




























Broj komentara: 20

  1. Kupla sam ovaj Balea serum, nisam ga još probala, sviđa mi se kako si podijelila proizvode po kategorijama, super.

    OdgovoriIzbriši
  2. Koliko divota. Od svega imam samo Loko Magični prah, ali još nisam formirala mišljenje :)
    Vidjela sam nekoliko proizvoda koji me zanimaju pa jedva čekam recenzije :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ajme koliko divota :D Lijepo si se počastila :) Apivita proizvode obožavam, kao i LRP kremicu. Baš me zanima kako ćeš biti zadovoljna s Body&Soul četkica za umivanje lica.

    OdgovoriIzbriši
  4. Sviđa mi se kako si podijelila proizvode u skupine! :D Iako imaš puno "new in" proizvoda, ja nisam nijedan od ovih probala. Uskoro bi mi trebao doći beauty blender, nikad ga još nisam probala jer me nije privlačio i sad me baš zanima kakav je. Jesi li zadovoljna ovim blenderom i koja je njegove cijena u Mulleru? :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ajme draga zinula sam već na pola posta a do kraja mi krenule bale hahaahahaha, daj malo škrtice jedna . Šalim se sve je divno i ko da sam ja birala <3

    OdgovoriIzbriši
  6. Verovala ili ne, nisam koristila ni jedan. Ali nameravam da uzmem Nuxe ulje.. :) Jako si me nasmejala sa dijetom :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Body&Soul četkicu i Beauty blender već si dugo želim samo mi nekako uvijek izmaknu il totalno zaboravim na njih ili nešto bude preče, svakako iznesi svoje dojmove pa ako su vrijedni pažnje pičim po njih. ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Uuuu ostala sam bez teksta, svašta lijepoga si kupila/dobila a najviše me zanima Loko kozmetika. Čitam pohvale pa jedva čekam recenzije.

    OdgovoriIzbriši
  9. Nažalost, bacila sam taj beauty blender. Moj se raspao :(

    OdgovoriIzbriši
  10. Dugo se vec premisljam oko Nuxe ulja i nikako da ga kupim uvek nesto drugo uzmem, a citala sam bas kako je odlicno. :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Oho, koji new in *-* Posebno mi se dopadaju Apivita stvarčice, ali jedva čekam recenzije i ostalih proizvoda ;)

    OdgovoriIzbriši