utorak, 25. kolovoza 2015.

ORIFLAME: Eleo ulje za zaštitu kose

Ovo ljeto Oriflame je izbacio novu liniju za njegu kose pod imenom Eleo.
Kolekcija sadrži: šampon za kosu, regenerator, ulje za zaštitu kose, ulje za ravnanje kose (za glatku kosu) i masku za kosu.
 Svi proizvodi iz ove linije dostupni su u njihovom katalogu za kolovoz.


Ja sam koristila Eleo ulje za zaštitu kose, pa vam donosim moje dojmove.



Kao prvo, postavlja se pitanje od čega Eleo ulje štiti vašu kosu? Proizvođač pri tome misli na zaštitu obojene kose kojoj je potrebna dodatna njega prilikom feniranja i/ili peglanja.

Karakteristika svih proizvoda iz Oriflame Eleo linije je da dolaze upakirani u tamno smeđu kartonsku kutiju sa zlatnim slovima.

Eleo ulje je pakirano u plastičnu bočicu sa pumpicom koja sadrži 50ml. Ovo je prilično velika količina proizvoda jer je za poludugu kosu potrebno svega par kapi ulja.


Tekstura ulja je nemasna, laganog biljnog mirisa koji mi se baš svidio. Nakon nanošenja na kosu miris brzo nestaje.

Kako koristiti Eleo ulje za zaštitu kose:
Moja kosa je jako gusta, srednje dužine, pri tjemenu masna dok su mi vrhovi dosta suhi. Ulje sam nanosila na opranu i ručnikom posušenu kosu (prije feniranja) tako što bih par kapi ulja razmazala na dlanove i nanijela isključivo na vrhove kose. Naravno, nisam ga stavljala blizu tjemena. Proizvođač kaže da se ovo ulje može nanijeti i na suhu kosu, ali ja to nisam radila.
Nakon feniranja, kosa mi je bila glatka, mekana i sjajna. 


Sastav:

U Oriflame ističu kako je Eleo ulje za zaštitu kose obogaćeno mješavinom prirodnih ulja argana, ruže i čička, a također sadrži vitamin E. Sve su to vrijedni sastojci, samo su u ovom proizvodu zastupljeni u maloj količini.
Prevladavaju silikoni koji su i zaslužni za glatku i sjajnu kosu.

Moje mišljenje:
Volim koristiti ulja za kosu i ovo ljeto isprobala sam ih dosta vrsti. Ne mogu ništa negativno  reći za ovo ulje, jer mi je nakon njegovog korištenja kosa stvarno bila sjajna, meka i glatka na dodir.
Stvar je u tome da ako par dana prestanete koristiti Eleo ulje, kosa vam više neće tako lijepo izgledati.
Iz sastava ulja se vidi da ovo ulje dugoročno neće poboljšati kvalitetu vaše kose.
Dakle, Eleo ulje je odličan proizvod koji daje kosi kratkoročno lijep i zdrav izgled.

Eleo ulje za zaštitu kose možete kupiti isključivo kataloškom narudžbom. Cijena mu je 79kn, ali često ga možete pronaći na sniženju. Po mom mišljenju, cijena je jako prihvatljiva obzirom da će vam 50ml ulja dugo potrajati.


PR proizvod

Koristite li vi ulja u njezi kose?
Koje ulje vam je najdraže?






2 komentara

  1. Moram da prokomentarišem najpre izgled Oleo kolekcije - potrudili su se oko dizajna i baš mi se dopada, na oko proizvod koji bih volela da posedujem. Posle tvojih utisaka činjenica da "ne radi" na duge staze me otrgla od kupovine, ipak mi je potreban proizvod koji će negovati kosu a ne zamaskirati. Super recenzija.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se da je dizajn kolekcije vrhunski. Eleo ulje, kao i većina ulja za kosu imaju na žalost instant efekt

      Izbriši