petak, 19. lipnja 2015.

ORIFLAME : The One Eyes Wide Open Mascara


Drage moje čitateljice, evo mene ponovno s recenzijom nove maskare. Maskara, zapravo  nikada ne možete imati previše.
 Predstavljam vam The One Eyes Wide Open mascara iz nove Oriflame kolekcije.

Oriflame kaže „ da ova maskara vizualno povećava oči do3%. Koristeći ovu maskaru dobit ćete trepavice koje predivno uokviruju oči čineći ih zavodljivima, te naglašava njihovu boju i sjaj“.


Ova maskara je prvi proizvod iz Oriflame dekorativne kozmetike koji sam isprobala.
Maskara dolazi u elegantnom bordo pakiranju sa srebrnim detaljima. Sadrži 8ml proizvoda, a regularna cijena u Oriflame katalogu joj je  39,90kn.

Prvo što sam primijetila kod ove maskare je neobična, inovativna četkica. Gledala sam je par minuta razmišljajući kako ću je najbolje upotrijebiti.



Četkica je osmišljena tako da „otvori pogled“ tj. da naše oči učini većima. Ima oblik stošca, tako da se njen uži kraj koristi za nanošenje maskare na donjim i trepavicama uz kut oka, dok deblji kraj pomaže učiniti volumen vaših trepavica većim.
Koristeći ovu maskaru otkrila sam da ovakav oblik četkice stvarno pomaže da se obuhvati svaka trepavica
volumenom koji ova maskara daje sam osrednje zadovoljna.
Pogledajte na slikama kako maskara izgleda na mojim trepavicama!
Bez maskare:



S maskarom:





Maskara ne lijepi trepavice, ne trusi se i tekstura je gušća tj. taman onakva kakvu volim. Isto tako, maskaru je lako ukloniti s očiju. Pokušala sam staviti dva i tri sloja maskare, ali ipak nisam uspjela dobiti dramatičan look.

The One Eyes Wide Open mascara  dolazi u dvije boje-crna i crno ljubičasta.
Mislim da je ovo dobra maskara za sve vas koje prirodno imate duge i guste trepavice. Za moje svijetle i rijetke trepavice, ipak nedostaje malo više volumena.


PR proizvod

Jeste li koristili Oriflame The One Eyes Wide Open maskaru?
Kakva su vaša iskustva?

Broj komentara: 6

  1. Nisam probala do sada ovu maskaru, ali mi deluje kao odlican izbor za svakodnevno sminkanje. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. imam ju i mislim da je oke svakodnevna maskara :D ni meni ne daje neki volumen, ali zato lijepo oboja trepavice :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Imala sam ju, ali nažalost na mojim maleckim i rijetkim trepavicama ne radi ništa, samo ih malo oboja. :-/

    OdgovoriIzbriši
  4. Nisam nikada probala Oriflame maskare ali ako se ne trusi odmah sam zainteresirana. To mi je glavna boljka maskarama.

    OdgovoriIzbriši