nedjelja, 21. lipnja 2015.

1. Rođendan Bloga



Danas sam uzbuđena kao malo dijete kada slavi svoj rođendan!
Prije godinu dana, na današnji dan, pokrenula sam ovaj blog. Iznenada, uz pomoć Paole s bloga Miss Kitssch i Andee s bloga MalaTrubica koje su mi to popodne bili tehnička podrška.
Paola, Andrea, hvala vam od srca!





Htjela bih se zahvaliti vama, drage moje čitateljice na vjernosti, praćenju i komentiranju postova. Bez vas, blog ne bi niti postojao!


Zatim se zahvaljujem svim kozmetičkim brendovima koji su mi nesebično ustupali svoje proizvode na recenziju i s kojima sam sklopila suradnju.

Svakim danom i svakim novim postom se trudim poboljšati kvalitetu bloga. Ne znam koliko sam u tome uspjela, ali znam da je ispred mene još puno truda i rada, jer uvijek se može bolje!


Još uvijek me ljudi pitaju zašto sam pokrenula blog, kako mi se da toliko vremena potrošiti na fotografiranje proizvoda, pisanje postova....i uvijek, ali baš uvijek, svi završe rečenicom „kada od toga nemaš nikakve novčane koristi!“. Na takve komentare se još uvijek suzdržavam i odgovor je uvije samo smiješak....ali iskreno, ne znam koliko dugo ću još moći izdržati.

Dragi moji dušobrižnici, da sam htjela dodatnu zaradu, potražila bih dodatni posao!
Zar nikada niste čuli da se neke stvari rade iz ljubavi, bez ikakve materijalne koristi!
Lijepo je zaraditi dodatni novac (ne bih danas pokretala temu o plaćanju recenzija i sličnim stvarima), ali ja sam ovaj blog pokrenula zbog sebe.

Žena sam u „najboljim godinama“, dokazala sam se i ostvarila svoje ciljeve na profesionalnom i privatnom planu, trebao mi je novi izazov.  
Ovaj blog je moj mali kutak sreće. Iskreno to mislim! Kada mi treba odmak od svakodnevnih problema, opuštanje, bijeg od stvarnosti on mi uvijek pruži utočište.
Na njemu vladaju moja pravila, pišem kada hoću i o čemu hoću...jednom riječju uživam!


Neću se hvaliti brojkama (brojki mi je dosta u svakodnevnom životu!), ali ću reći da mi je jako drago da posjećenost bloga raste iz dana u dan!
 Hvala vam na tome!
Mogu samo obećati da ću se truditi opravdati vaše povjerenje!

I za kraj ovog slavljeničkog posta, najavit ću da rođendanska nagradna igra ide tijekom sljedećeg tjedna!

Hvala, hvala......ljubi vas i grli Marijana!

Broj komentara: 17

  1. Jako lijep post! :) Čestitam ti i neka ti putovanje u svijetu bloganja bude još bolje nego što je i sada :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Sretan blogorođendan! I želim još puno, puno rođendana :*

    OdgovoriIzbriši
  3. čestitam na prvoj obljetnici, samo guštaj :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Iskreno, nekako mi je proletila ova godina otkada si s nama. Drago mi je što uživaš u svom blogu, što se i vidi, jer znam koliko je potrebno ljubavi i truda za to :) Uglavnom, još jednom ti želim sve najbolje za prvi blogorođendan i da ih bude još puuno :*

    OdgovoriIzbriši
  5. Mare, sretan ti blogorođendan i neka ih bude još krcato ;) :* :*

    OdgovoriIzbriši
  6. Vec je prosla godina???Sjecam se ko jucer prvog posta o Yves Rocher gelu za tusiranje:-)Draga moja,tebi i tvom blogicu zelim jos puno,puno rodendana i neka ti i dalje bude tvoja mala oaza mira!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, prošla već godina dana! Drago mi je da se sjećaš prvog posta!
      Šaljem ti veeeliku pusu i hvala što me pratiš od samog početka!

      Izbriši
  7. Sretan blogorođendan!!! I da i dalje uživaš u njemu :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Srecan blogorodjendan, cestitam, samo naprad. :D

    OdgovoriIzbriši