četvrtak, 25. lipnja 2015.

BOURJOIS ROUGE EDITION LIPSTICK: Rose Mellesime #17


Prošlo je dugo vremena od kada sam pisala recenziju ruža. Znate koliko sam luda za njima i u moju kolekciju uvijek zaluta neki novi ruž.
Od prijateljice sam za rođendan dobila Bourjois Rouge Edition ruž u nijansi 17 Rose Millesime.
Bourjois Rouge Edition ruževi dostupni su u 18 modernih nijansi, dakle, nijanse za svačiji ukus.




 Imam nekoliko ovih ruževa i odlučila sam svoje oduševljenje s njima podijeliti s vama. 

Bourjois Rouge Edition ruževi dolaze u plastičnoj, čvrstoj tubi. Dno tube je prozirno i možete vidjeti boju ruža. Moderan i elegantan dizajn pakiranja mi se jako sviđa. 


 Bourjois Rouge Edition ruževi su jako kvalitetni drogerijski ruževi koji lako mogu parirati mnogo skupljim ruževima. Oni sadrže Orhideja Blossom ekstrakt koji omogućava hidratizaciju vaših usana i postojanost ruža na njima i do 10 sati. Volim kada mi ruž dugo traje na usnama, ali na žalost, većina takvih ruževa isušuje usne. Po tome je Bourjois poseban, jer su napravili formulu ruža koji je dugotrajan i ne isušuje usne.

Svi Bourjois Rouge Edition ruževi su odlično pigmentirani, čak i one najsvjetlije nijanse.
Ne očekujem da će mi ruž na usnama trajati 10 sati, ali ovaj ruž je jako postojan i na mojim usnama ga ne treba popravljati barem tri sata uz konzumiranje kave i pića. Nakon toga ruž počinje ravnomjerno blijediti.


Tekstura je lagana, kremasta i hidratantna. Ruž lijepo hidratizira usne, ne uvlači se u pore usana i ne ističe njihove suhe dijelove. Lako se nanosi i ne razlijeva se preko rubova usana.
Volim kakav završetak na usnama ima ovaj ruž. To nije čisto mat finish, niti je previše sjajan.
Nijansa 17 Rose Millesime je lijepa, ružičasta nijansa s tonovima breskve. Rekla bih da je ovo pink nijansa s prizvukom koralja, točno onakva nijansa kakve ja volim. Odlično pristaje uz plave i zelene oči


Volim kakav završetak na usnama ima ovaj ruž. To nije čisto mat finish, nego ima lagane zlatne čestice koje se malo presijavaju na suncu i daju usnama suptilan sjaj.
17 Rose Millesime nijansa je nosiva za dan i za noć.


Bourjois Rouge Edition ruževe bih preporučila svima koji se bore sa suhim usnama i koji žele kremastu formulu ruža.
Bourjois Rouge Edition ruževi koštaju oko 80kn. Mislim da je to pristojna cijena s obzirom na kvalitetu ruža koji dobijete.

Sve u svemu, jako sam zadovoljna bojom i kvalitetom ovog ruža!

Kakva su vaša iskustva s Bourjois Rouge Edition ruževima za usne (sigurna sam da ste ih već koristili!)?
Koja vam je nijansa najdraža?

Broj komentara: 6

  1. Iskreno, meni se ne svidja takav finiš. Uvek uzimam matte i ove kremaste koje imam retko koristim ili ih matiram :D
    Više volim njihove tečne ruževe!

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni mat ruževi znaju biti presuhi. Bourjois tekuće ruževe nisam probala

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivna bojica,bas onako za svaki dan!Jel mi vjerujes da nisam probala nijedan njihov ruz?:-)Ali zato obozavam njihova sjenila,upravo sam jucer kupila jedno!!!Morat cu obratit paznju i na ruzeve.Prekrasne su ti slike!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se boja ruža sviđa!
      Meni je Bourjois kozmetika odlična

      Izbriši
  4. Divna nijansa, na wish listi mi je :)

    OdgovoriIzbriši