petak, 26. lipnja 2015.

BLOGOROĐEDANSKO DARIVANJE

Prošlu nedjelju je ovaj moj blogić proslavio svoj 1. rođendan!
Hvala svima na čestitkama i lijepim željama!
Kao što sam obećala, danas kreće nagradna igra povodom prvog rođendana.

Dugo sam razmišljala kako ću vam predstaviti ovu nagradnu igru i na kraju sam odlučila da to bude poklon iznenađenja!

Poklon nije dar sponzora, kupila sam ga svojim novcem i na taj način se još jednom želim od srca zahvaliti svima vama na praćenju i komentiranju mojih postova.


Dakle, radi se o jednom poklonu, u pitanju je dekorativna kozmetika koja se ne može kupiti u Hrvatskoj.
Drage moje, ljubiteljice dekorativne kozmetike, navalite!


Bira se jedna dobitnica, a nagradna igra je otvorena do subote 4. srpnja u ponoć.


Pravila nagradne igre:
·         u komentarima ostaviti ime pod kojim me pratite na Facebook-u
·         lajkati Facebook stranicu ovog bloga
·         objavu o darivanju je obvezno podijeliti pod opcijom "javno" 
·         anonimne komentare neću uzeti u obzir


Dobitnicu će odabrati Random.org. a ja ću objaviti njeno ime na Facebook stranici bloga i ovdje na blogu.

Dobitnica mi se mora javiti na Facebook stranicu u roku od 48 sati inače biram drugu dobitnicu.


Sretno svima!


Drage moje čitateljice, molim vas da poštujete pravila nagradne igre!
Nepotpune prijave neću uzeti u obzir!



Drage moje čitateljice, izvučena je dobitnica blogorođendanske nagradne igre!



Njeno ime je Marina Sunčica.
Čestitke Marini i neka mi se javi u roku od 48 sati u inbox!
U suprotnom, biram novu pobjednicu.

Svima vama koje ste sudjelovale više sreće u sljedećoj nagradnoj igri koja će biti ubrzo!

64 komentara

  1. Još jednom sretan blogorođendan i puno uspeha ti želim u daljem radu, pre svega zdravlja i sreće :) Pratim te svuda i sve sam odradila, igram se naravno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga moja, puno ti hvala na lijepim željama!
      Znaš da i ja tebe prati i uvijek rado čitam <3

      Izbriši
  2. Sretan prvi rodendan i samo nastavi pisati dobre postove. Pratim te kao Samanta Fak

    OdgovoriIzbriši
  3. Pisala sam sa mobitela pa ne znam jesam li ispravno poslala,pa eto ponovno pišem. Sretan ti prvi rođendan i želim ti još puno dobrih postova. Pratim te kao Samanta Fak ili Pepe Le Pew Girl

    OdgovoriIzbriši
  4. Nemam facebook, ali pratim te preko bloglovina :)
    Sretan blogorođendan!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno na praćenju mog bloga!
      Mislim da si zaboravila ostaviti podatke za nagradnu igru!

      Izbriši
  5. čestitam na prvom rođendanu! samo tako nastavi :)
    ne sudjelujem u nagradnoj igri, samo došla dat pusu za rođendan! :))

    OdgovoriIzbriši
  6. FB Nevena Jovanovic, Sve najbolje u daljem radu ti zelim :D

    OdgovoriIzbriši
  7. FB: Katarina Ventin Siljan

    OdgovoriIzbriši
  8. Srecan blogorodjendan i da ih bude jos punoooo...FB Aleksandra Pantelic

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Nadam se da će uz vašu podršku postova biti još puuuuno ;)

      Izbriši
  9. Sretan blogorođendan :)
    FB - Tamara Ščuri

    OdgovoriIzbriši
  10. Aleksandra Stanković27. lipnja 2015. u 12:57

    Fb:Aleksandra Stanković
    Srećan blogorođendan, puno uspeha želim! :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Sretan blogorođendan! :)

    FB: Chic State Of Mind

    OdgovoriIzbriši
  12. Sretan ti prvi blogorodendan!!! Neka ih je jos puno puno!!! FB: Andreja Rak

    OdgovoriIzbriši
  13. Sretan blogorođendan! :)
    Na FB pratim kao Martina Jakovljević

    OdgovoriIzbriši
  14. Marta Husnjak i Sparkle me beauty blog
    Sretan blogorođendan!! :*

    OdgovoriIzbriši
  15. Srecan blogorodjendan, sve najlepse i puno uspeha!
    Pratim te pod imenom Dijana Glišić.

    OdgovoriIzbriši
  16. fb Boško Anči
    Srećno! :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Marijana Šimić30. lipnja 2015. u 11:59

    Marijana Šimić ,, Facebook: Marijana Simic, podijelila objavu o darivanju :) Sretan ti blogorođendan ,da ih bude još puno, da se ovoj jedinici dodaju makar još dvije nule ,da nebude sama. :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Sretan blogorođendan!
    FB Ivana Mandić

    OdgovoriIzbriši
  19. fb je Ana Buculov,pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  20. Draga Marijana, čestitam od srca na prvom blogorođendanu i želim ti još PUNOOOOOOOOOO postova i novih čitateljica :-*

    Pratim te preko FB - a kao Ines Obradović i preko bloglovina - Chelsea

    OdgovoriIzbriši
  21. Danijela Lukač na fb
    Sretan rockas

    OdgovoriIzbriši
  22. Fb: Merry Kris
    Kazu da za dobre zelje nikad nije kasno,tako da ti zelim jos puno puno postova,komentara i ljudi koji ce te pratiti. Nadam se da cemo ih slaviti 105 pa opet:)

    OdgovoriIzbriši
  23. Sretan blogorođendan!
    Fb: Danijela Ale Ra Zagar

    OdgovoriIzbriši
  24. Sretan blogorođendan! :)
    FB: Tea Šainović, podijelila sam post o darivanju.

    OdgovoriIzbriši
  25. fc kristina španić

    OdgovoriIzbriši
  26. FB: Anamaria Jakelić

    Sretan blogorođendan! Samo tako nastavi :)

    OdgovoriIzbriši
  27. Sretan blogorođendan! Želim Ti puno uspjeha u daljnjuem radu i pisanju bloga!
    Fb: Magdica Duvnjak

    OdgovoriIzbriši
  28. FB: Nikolina Vukelić

    Sretan 1. blogoroćkas, nek ih je još puno puno!! :) :)

    OdgovoriIzbriši
  29. FB: Tanja Petrovic
    Sretan blogorodjendan,puno uspeha u daljem radu! :-)

    OdgovoriIzbriši
  30. Sretan blogorodendan ;)
    fb : Suzana Šainović Kišiček

    OdgovoriIzbriši
  31. Katarina Petović
    Sretan blogorodjendan

    OdgovoriIzbriši
  32. Srecan blogorodjendan :)
    Fb Danijela Bekcic

    OdgovoriIzbriši
  33. fb dina topolko medvid

    OdgovoriIzbriši
  34. fb Jasmina Makuljevic

    OdgovoriIzbriši