petak, 1. prosinca 2023.

EUCERIN ANTI-PIGMENT SKIN PERFECTING SERUM

 


Malo je žena koje žive na moru i uz odgovorno ponašanje mogu uživati na suncu. Ja sam jedna od njih. Svi koji me prate znaju za moju višegodišnju borbu sa melazmom. Koristila sam puno kozmetičkih proizvoda koji su obećavali povlačenje tamnih mrlja sa lica, ali konkretnog učinka nije bilo. Kada kažem konkretni učinak mislim na to da se melazma tijekom zime djelomično povuče ali se ponovo vraća sa prvim zrakama sunca u proljeće. 

Što je melazma? 
Melazma je vrsta hiperpigmentacije. Nije opasna po zdravlje žene, ne svrbi, ne boli i nije preduvjet za pojavu raka kože. Smeđe mrlje, koje se obično javljaju na središnjem dijelu lica, ne izgledaju lijepo i teško se prekriju puderom. 
Melazma nastaje zbog prekomjerne proizvodnje melanina, pigmenta koji se prirodno nalazi u koži i određuje njen prirodni ton.
Stručnjaci još uvijek nisu sigurni koji je pravi uzrok pojave melazme. Poznato je da su veće šanse za njen razvoj pretjerano izlaganje suncu, korištenje solarija,
hormonska terapija (kontracepcijske tablete), hormonske promjene u tijelu žene (trudnoća, period dojenja, menopauza), nasljedni faktor, bolesti štitnjače itd. 
Melazma se češće javlja kod žena i osoba tamnije puti. Ne postoji lijek za melazmu ali tamne mrlje se mogu ublažiti određenim kozmetičkim proizvodima ili dermatološkim tretmanima. 
Obično tamne mrlje izblijede tijekom zime ali se ponovo vraćaju na ljeto.
Velika je razlika u  liječenju ako se melazma javlja u površinskom sloju kože (epidermisu) ili u dubljim slojevima (dermisu). 

Prije par godina koristila sam dnevnu i noćnu kremu iz Eucerin Anti-Pigment linije (recenzija). Zadnja dva mjeseca testiram Eucerin Anti-Pigment Skin Perfecting Serum.


Pakiranje i tekstura:
Pakiranje je jednostavno ali kvalitetno. Serum se dozira pipetom su zadovoljeni higijenski uvjeti.



Tekstura je tekuća, bijele boje, bez mirisa (bar ja ne osjetim miris). Brzo se upije u kožu i ima mat finish.


Sastav:
Najvažnija komponenta u sastavu ovog seruma je Thiamidol, patentirani sastojak koji smanjuje proizvodnju melanina. Klinički i dermatološki je dokazano da ovaj sastojak djeluje preventivno ali i pomaže ukloniti tamne mrlje.

Kako koristiti serum?
Proizvođač kaže da se serum koristi ujutro i navečer nakon umivanja lica. 
Thiamidol ne štiti kožu od sunca pa je ujutro obavezno staviti kremu sa zaštitnim faktorom.
Prvo poboljšanje na koži trebalo bi se vidjeti nakon 6 do 12 mjeseci.



Moje mišljenje:
Eucerin Anti-pigment Skin Perfecting Serum koristila sam dva mjeseca, ujutro i navečer. U kombinaciji s njim nisam koristila retinol niti kiseline. Popratila bih ga navečer hidratantnom kremom, a ujutro kremom sa zaštitnim faktorom.
Poboljšanje se vidi. Manje i bljeđe hiperpigmenstacijske mrlje posvijetlile su. Na melazmi, na moju žalost, nema poboljšanja. 
Kada koristim ovakve proizvode uvijek su mi očekivanja prevelika. Nije da nisam racionalna, nego je to valjda u čovjekovoj prirodi.
Nisam razočarana učinkom Eucerin Anti-pigment Skin Perfecting Seruma. Dapače, mislim da je hype oko njega sasvim opravdan. 

Serum je dostupan na Notino web shopu gdje ga često možete naći na popustu.


PR post



 








Nema komentara