ponedjeljak, 28. kolovoza 2023.

MOŽE LI OVAJ MIRACLE TONER POKAZATI REZULTAT ZA 30 DANA?

 


Moja koža lica voli kiseline. Koristim ih zimi i ljeti, s tim da ih istovremeno ne kombiniram sa retinolom i vitaminom C. Ljeti smanjim postotak kiselina pa koristim kisele tonike, a najdraži su korejski toneri. Prošlo ljeto sam koristila Cosrx AHA 7 Whitehead Power Liquid (recenzija) koji mi je bio odličan.
Mjesec i pol dana koristila sam Some By Me AHA-BHA-PHA-Niacinamide 2% 30 Days Miracle Toner, pa evo par riječi o njemu. 


Riječ proizvođača:
"Some By Me AHA-BHA-PHA-Niacinamide 2% 30 Days Miracle Toner može riješiti više problema s kojima se vaša koža bori. On umiruje, hidratizira, sužava pore, dubinski čisti kožu, uklanja višak sebuma, bori se protiv akni i radi blagi piling površinskog sloja kože. Za vidljive rezultate tonik je potrebno koristiti svega 30 dana"


Pakiranje i tekstura:
Plastično, ali kvalitetno pakiranje. Toner izlazi kroz malu rupicu na flaši pa morate paziti da ne dođe do prekomjernog izlijevanja proizvoda.
Tekstura tonera je lagana, prozirna, baš poput vode. Nije ljepljiva, ne ostavlja nikakav trag na koži i brzo se upija. Miris tonera je jak, miriše na pepermint (sadrži mentu). To me je iznenadio jer ne sjećam se kada sam koristila proizvod s toliko jakim mirisom. 



Kako se tonik koristi:
Na čistu kožu lica, vrta i dekoltea stavi se par kapi tonera. Može se prebrisati lice blazinicom ili toner lagano rukama utapkati u kožu. 
Proizvod se može koristiti svaki dan ili par puta tjedno. Sve ovisi kako koža reagira na njega.
U uputama piše da je tonik dovoljno blag pa se može koristiti i dva puta dnevno, ali ja vam to ne bih preporučila jer ipak sadrži kiseline, bez obzira na mali postotak.

Sastav:


Some By Me AHA-BHA-PHA-Niacinamide 2% 30 Days Miracle Toner sadrži:
  • AHA kiselinu (radi piling na površini kože)
  • BHA kiselinu (prodire u dublje slojeve kože te kontrolira lučenje sebuma)
  • PHA kiselinu (hidratizira i omekšava kožu lica te jača kožnu barijeru)
  • niacinamid (hidratizira, umiruje, posvjetljuje kožu i ima anti-age učinak)
  • ulje čajevca (regulira proizvodnju sebuma)
  • ekstrakt hamamelisa (čisti pore i uklanja odumrle stanice)
Postotak kiselina u toneru je mali će odgovarati osjetljivoj koži i svima onima koji ih tek počinju koristiti.



Moje mišljenje:
Sviđa mi se tekstura tonika i lako ga je uklopiti u rutinu njege lica. Ja sam ga koristila navečer, na čisto lice, vrat i dekolte. 
Zapadnjaci vole koristiti veći postotak kiseline jer je rezultat njihovog djelovanja brže vidljiv. Međutim jake kiseline kod velikog broja ljudi izazovu iritaciju kože. 
Koreanci preferiraju nježniji pristup bez iritacija pa i ako to znači da treba više vremena kako bi se vidio rezultat na koži.
Kao što sam već napisala, tonik sam testirala malo više od 30 dana i nisam primijetila nikakav boljitak na licu. Nije mi kontrolirao lučenje sebuma na T zoni niti sam primijetila bolju teksture kože. 
Ovo je moje iskustvo sa Some By Me AHA-BHA-PHA-Niacinamide 2% 30 Days Miracle Tonerom što ne znači da tonik vama neće odgovarati.

Tonik sam kupila na Notino web shopu gdje ima veliki izbor korejskih skincare proizvoda. 

PR post

Koristite li kiseli tonik?









Nema komentara