subota, 12. kolovoza 2023.

SKIN 1004 MADAGASCAR CENTELLA HYALU-CICA WATER-FIT SUN SERUM SPF50 + PA++++

 


Sigurna sam da je većina vas čula ili isprobala neki proizvod korejskog brenda SKIN1004. Pisala sam o njihovom toniku (recenzija),a sada je na redu recenzija proizvoda koji ja zovem "krema za svaki dan". Riječ je o  Madagascar Centella Hyalu-Cica Water-Fit Sun Serumu SPF50 + PA++++. Ovo ljeto je krema izazvala veliki hype u beauty svijetu tako da sam je jednostavno morala imati.


Opisa proizvoda:
Krema sa kemijskim filterima, koži pruža UVA i UVB zaštitu te je istovremeno hidratizira.


Pakiranje i tekstura:
Proizvod dolazi u mekoj plastičnoj tubi (50ml). Ima pumpicu za doziranje što mi se općenito sviđa kod kreme za lice. Pakiranje je lijepo, minimalističko i karakteristično za cijelu Hyalu-Cica liniju.
Hyalu-Cica Water-Fit Sun Serum ostavlja dewy završetak, za razliku od ostalih korejskih krema sa spf zaštitom koje sam do sada koristila. Na licu ostaje rosni sjaj, ali koža uopće nije masna niti ljepljiva. 


Sama formula kreme je slična serumu; lagana, lako se razmazuje i nema miris. Krema se brzo upije u kožu te je ostavlja hidratiziranom. Meni je ova doza hidratacije dovoljna (mješovita koža), pa prije nje stavim samo tonik i najčešće vitamin C.
Masnom tipu kože krema bi više odgovarala zimi, dok bi "suhokošci" uz nju trebali dodatnu hidratizaciju. 


Sastav:

Pored glicerina, hijaluronske kiseline i niacinamida glavni sastojak kreme je ekstrakt Centelle Asiatica (Madagascar Centella koja je jedna od najkvalitetnijih na svijetu). 



Moje mišljenje:
Na mom licu krema se dobro ponaša, nije mi čepila pore niti izazvala pojavu komedona.
Lijepo zagladi kožu pa je ujedno dobar primer za makeup. Ovo pojednostavni jutarnju rutinu jer se u jednom proizvodu dobije hidratizacija, primer i spf zaštita.

SKIN1004 Madagascar Centella Hyalu-Cica Water-Fit Sun Serum SPF50 + PA++++ ima kvalitetan sastav, korejsku laganu teksturu i pruža dobru zaštitu od sunca, pa vam je toplo preporučam. 


SKIN1004 Madagascar Centella Hyalu-Cica Water-Fit Sun Serum SPF50 + PA++++ možete kupiti Beauty Garden web shopu (22,9 eura). 

Čekirajte ovaj web shop jer sam sigurna da će te među velikom ponudom najpoznatijih korejskih brendova (Cosrx, TOCOBO, Beauty of Joseon, Thank You Farme i drugi) pronaći nešto za sebe.

PR post





Nema komentara