srijeda, 19. srpnja 2023.

INDEED LABS BRIGHTENING DROPS VITAMIN C

 


Vitamin C je jedan od najvažnijih antioksidansa. 
Pomaže u sintezi kolagena, utječe na hiperpigmentaciju te licu vraća prirodni sjaj. Poznato je da čisti vitamin C brzo oksidira i ne odgovara osjetljivoj koži lica. Tu na scenu stupaju različiti derivati vitamina C čija je formula blaža i stabilna.
Ljeti zbog visokih temperatura nestabilnost vitamina C naročito dolazi do izražaja tj proizvod sa čistim vitaminom C brže oksidira i postaje neupotrebljiv.
To ne znači da tijekom ljeta ne treba koristiti vitamin C već da je bolje odabrati serum sa derivatom vitamina C.
Ja sam početkom ljeta u svoju rutinu uključila Indeed Labs Brightening Drops Vitamin C.

Indeed Labs je popularan i pristupačan kanadski brend. Imaju cijelu liniju nagrađivanih proizvoda za njegu lica. Većina proizvoda nije testirana na životinjama. Moto brenda je "Mi ne vjerujemo u čaroliju, vjerujemo u znanost", što znači da sve njihove formule imaju uporište u znanosti.




 
Pakiranje i tekstura:
Serum dolazi u bijeloj, neprozirnoj bočici s pipetom za doziranje. 
Tekstura seruma je mliječno bijela, rijetka i bez mirisa. Lijepo se aplicira i brzo ga koža apsorbira. Ne ostavlja nikakav trag za sobom. 




Kako se serum koristi? 
Par kapi seruma raspodijeli se nakon čišćenja na lice, vrat i dekolte. Serum se može koristiti u večernjoj rutini ili ujutro kada ga obavezno treba popratiti kremom sa spf zaštitom.


Sastav:
 
U serumu se koristi inkapsulirani i nefototoksični oblik čiste askorbinske kiseline. Ovako formuliran proizvod ne oksidira na zraku, nije osjetljiv na visoke temperature i ne potiče osjetljivost kože kada se izloži suncu.
Serum još sadrži hijaluronsku kiselinu, esenciju tamarinde sjemenki i Biosaccharide Gum-1. Svi ovi sastojci umiruju i hidratiziraju kožu. 




Moje mišljenje:
Moja koža odlično podnosi čisti vitamin C tako da derivate vitamina C koristim samo ljeti.
Sviđa mi se tekstura Indeed Labs Brightening Drops Vitamina C jer je lagana i lako se uklopi u svaku rutinu. 
Serumi koristim ujutro nakon umivanja i hidratantnog tonika. Kada se upije u kožu obavezno preko njega stavljam fluid sa zaštitnim faktorom.  
Serum je pogodan za svaki tip kože, a posebno će se svidjeti osjetljivoj koži koja ne podnosi čisti vitamin C. 

Dakle. ako prvi put koristite vitamin C ili imate osjetljivu kožu lica, moja preporuka je da probate Indeed Labs Brightening Drops Vitamin C.

Indeed Labs Brightening Drops Vitamina C kupila sam na Lily web shopu, a
cijena je 21,90 eura.

Podnosili li vaša koža čisti vitamin C?
Koji vam je općenito najdraži proizvod sa vitaminom C?
 

Nema komentara