nedjelja, 30. travnja 2023.

GLOW RECIPE WATERMELON NIACINAMIDE DEW DROPS

 


Niacinamide je dobro poznat sastojak kozmetičkih proizvoda. On je snažan antioksidans koji ujednačava ton kože, umiruje kožu, regulira lučenje sebuma i odličan je kod pojave prvih bora. Proizvod o kojem ću danas pisati sadrži niacinamid ali i još neke kvalitetne sastojke.

Riječ je o  Glow Recipe Watermelon Niacinamide Dew Drops, proizvodu koji je trenutno jako popularan na Tik Toku.

Glow Recipe proizvodi me nikada nisu privlačili, njihova pakiranja su mi izgledala šaljivo i neozbiljno. Ali, znate kako se kaže, "ne sudi knjigu po koricama".


Riječ proizvođača:
"Ovo je revolucionarni višenamjenski serum koji hidratizira i vidljivo smanjuje hiperpigmentacijske mrlje, a licu daje rosni blistavi sjaj".

Pakiranje i tekstura:
Ambalaža je baš lijepa. Staklena bočica sa pumpicom je roze boje koja se na svjetlosti prelijeva. Ima pumpicu koja odlično dozira proizvod.
Tekstura seruma je gelasta, lagana i nije ljepljiva. Brzo se upija u kožu lica. Opisan je kao proizvod sa mirisom lubenice ali ja taj miris nisam osjetila. 



Kako se serum koristi?
Watermelon Niacinamide Dew Drops je višenamjenski proizvod te se može koristiti kao:
  • serum za njegu (nakon tonika a prije hidratantne kreme)
  • kao primer prije šminkanja ili se može pomiješati sa puderom za dewy izgled kože
  • kao tekući higlighter (stavi se preko šminke na vrhove jagodica)

Sastav:
Aqua/Water/Eau, Propanediol, Glycereth-26, Glycerin, Niacinamide, 2,3-Butanediol, 1,2-Hexanediol, Cetyl Ethylhexanoate, Citrullus Lanatus Fruit Extract, Sodium Hyaluronate, Eclipta Prostrata Extract, Melia Azadirachta Leaf Extract, Polyglyceryl-3 Methylglucose Distearate, Tromethamine, Glyceryl Stearate, Carbomer, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Ethylhexylglycerin, Xanthan Gum, Polyquaternium-51, Moringa Oleifera Seed Oil, Fragrance/Parfum, Benzyl Benzoate.

Serum sadrži hijaluronsku kiselinu, lubenicu (izvor vitamina A i C), ulje sjemenki moringe (hidratizira i umiruje kožu). 




Moje mišljenje:
Watermelon Niacinamide Dew Drops sam koristila malo više od dva mjeseca.
Stavila bih ga svako jutro na čistu kožu prije kreme sa spf zaštitom. Kupila sam ga s namjerom da mi zamijeni proizvod sa niacinamidom koji sam do tada imala. U tu svrhu ovaj serum je odličan. Neće vam isušiti kožu jer je obogaćen hijaluronskom kiselinom. 
Prema uputama proizvođača miješala sam ga s tekućim puderom i stvarno se primijeti lagani sjaj na licu. Sjaj na licu mi se sviđa tijekom zime kada mi je lice zbog bure i grijanja doslovno sivo. 
Koristila sam ga i nakon šminkanja umjesto higlightera, lagano ga tapkajući beauty blenderom na vrhove jagodica. Primijetila sam lagani sjaj ali po meni to je samo "jadna" zamjena za higlighter.

Bilo mi je zanimljivo igrati se s ovim višenamjenskim proizvodom jer na nešto slično do sada nisam naišla.
Glow Recipe Watermelon Niacinamide Dew Drops je ispunio sva moja očekivanja i toplo ga preporučujem.
Proizvod sam kupila na CultBeauty stranici.
 






Nema komentara